Nikkor Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hei, har fått ett nytt r9800pro, så var det noe metall aktig goop på fra før av, når jeg tok den av og satt på vga silenceren kom det litt goop ved siden av gpu'en der. Ved de små kontaktene du ser på bildet her. Jeg tok vekk goopen slik at noe ikke var sammenkoblet slik at det kunne bli kortslutning... Men til spm, bør jeg fjerne alt? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 ingen som vet? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Så lenge goopen ikke lager kontakt mellom to punkter så er det ikke så farlig, men om du ønsker så kan du godt fjerne den. Bruk alltid akkurat nok til at det blir et veldig tynt lag med goop men nok til at det blir god kontakt mellom kjøleribbe og gpu. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Litt OF: Hviken fabrikant har laget kortet ditt ? ( Ser det sitter en R350 kjerne på kortet; trodde de var utgått forlengst..) Det var et nytt kort ? mvh r. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Sapphire, er r360 kjerne på det. Det klokker meget bra. Edit: Takk for svar,Malvado. Endret 19. april 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 det er jo ikke alle gooper som er strømførende da! Lenke til kommentar
underground Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Sapphire, er r360 kjerne på det. Det klokker meget bra. Edit: Takk for svar,Malvado. Mulig jeg er blind, men det står R350 på den gpuen der. EDIT:Eller det er kanskje bare ett bilde du har funnet. Endret 19. april 2005 av underground Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 det er jo ikke alle gooper som er strømførende da! Vet ikke jeg, den var metall farget hvertfall. Jeg bare fant et bilde for å vise der hvordan gpu'en så ut, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå