Boralis Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ATI R520 "Fudo" codename confirmed http://www.the-inquirer.com/?article=22582 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Virker som om de bare tror at det kommer til å hete Fudo fordi det sto på t-skjorten til noen ATi-folk. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Virker som om de bare tror at det kommer til å hete Fudo fordi det sto på t-skjorten til noen ATi-folk. De har "trodd" at den skulle hete Fudo lenge. Når de nå så at noen av Ati's medarbeidere gå med T-skjorten så ble det vell enda større sannsynlighet for at nettop dette stemmer. Njaal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 ' date='18/04/2005 : 20:35'] Virker som om de bare tror at det kommer til å hete Fudo fordi det sto på t-skjorten til noen ATi-folk. De har "trodd" at den skulle hete Fudo lenge. Når de nå så at noen av Ati's medarbeidere gå med T-skjorten så ble det vell enda større sannsynlighet for at nettop dette stemmer. Njaal Riktig, sånn forstod jeg og det. Snekker`n Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ' date='18/04/2005 : 19:35'] Virker som om de bare tror at det kommer til å hete Fudo fordi det sto på t-skjorten til noen ATi-folk. De har "trodd" at den skulle hete Fudo lenge. Når de nå så at noen av Ati's medarbeidere gå med T-skjorten så ble det vell enda større sannsynlighet for at nettop dette stemmer. Njaal Ah - right. My bad. Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Gammalt nytt. nytt for meg. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 For et utrolig merkelig navn! Betyr Fudo noe kult på et eller annet språk eller? DrE Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 ja, det var merklig. men "radeon" er jo også et merklig navn. husker jeg rynka litt i panna da den kortserien kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå