Gå til innhold

Parttion Magic - 7gig opp i luften

Anbefalte innlegg

I går bestemte jeg meg for å rydde opp i harddisene mine og slå sammen noen av partisjonene mine.

Etter å ha satt parttion magic til å merge to NTFS partisjoner, rebootet jeg og lot programmet gå sin gang.

Da jeg kom inn i windows oppdaget jeg at den ene harddisken som skulle merges ikke haddde blitt merget og at det i tilleg var tom.

Jeg gikk inn å så i den mappa på den andre haddisken som alt skulle flyttes over til, men der var det ingenting.

Så nå har jeg da mistet samtlige av mp3'ene mine inkludert flere selvkomponerte låter.

Er det noen som har tips om hva jeg bør gjøre? Finnes det noen recovery programmer som kan takle denne biffen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finaldata skulle kanskje klare det..

sitter og scanner disken nå, formaterte i går, sefølgelig er det altid noe en glømmer og ta backup av, og så var det noe data som gikk tapt da maskinen fryste mens eg drev og flyttet de.. Så nå skal eg teste om dette duger

Om Finaldata

------------------------------------------

Final Data, a world-class Data Recovery Utility tool, recovers files quickly and effectively that may have been accidentally deleted or erased,damaged or emptied from the Recycle Bin. In the case of a formatted or partitioned hard drive, this software application can also recover valuable data.

Final Data can even recover files destroyed by CIH, the Worm virus and the Love virus. With Final Data Windows NT/2000, data recovery is only "4 clicks" away, and this Do-it-Yourself Software can retrieve data effortlessly in minutes without the need for expensive data recovery experts. This superior product is rigorously tested with the highest standards of reliability and quality assurance. The application is powerful, easy-to-use and convenient for any Windows user from computer novice/beginner to technology/computer professionals at the highest level with its award-winning, state of the art functions and features.

It recovers FAT 12/16/32/NTFS file system.

Final Data, the true Windows-based data recovery solution that can quickly find

specific files, secure against compromising confidential data, undelete even after

emptying the Recycle Bin, recover after quick formatting, FDISK, FAT damage, MBR

or directory destruction. When time is money and you need your data back now, Final Data is the answer!

----------------------------------------------

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-07 10:39, Dipso skrev:

I går bestemte jeg meg for å rydde opp i harddisene mine og slå sammen noen av partisjonene mine.

Etter å ha satt parttion magic til å merge to NTFS partisjoner, rebootet jeg og lot programmet gå sin gang.

Da jeg kom inn i windows oppdaget jeg at den ene harddisken som skulle merges ikke haddde blitt merget og at det i tilleg var tom.

Jeg gikk inn å så i den mappa på den andre haddisken som alt skulle flyttes over til, men der var det ingenting.

Så nå har jeg da mistet samtlige av mp3'ene mine inkludert flere selvkomponerte låter.

Er det noen som har tips om hva jeg bør gjøre? Finnes det noen recovery programmer som kan takle denne biffen?

samma skjedde med meg, skulle merge to partisjoner. Lot alt gå sin gang, og etter rebooten jobba den noen minutter før den spytta ut en eller annen feilmelding (husker ikke, lenge sia) Heldigvis hadde jeg ikke noe viktig data på harddisken =)

Lenke til kommentar

mente da at PQ 7 hadde funskjon så man kunne stille tilbake å¨angre..

har hjulpet meg. da tidligere. men vet ikke om det hjelper deg når du har mista alt..må nesten finne ett program som kan finne sletta filer da. men eg lurer og på om de ikke allerede er skrevet over av PQ 7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...