kaffi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvor er det mulig å kjøpe enkelt deler til bærbare pcer? er det mye spesielle deler? Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Merke.....? Modell.....? Hadde vært nyttig info. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 jeg hadde håp om at der finnest universal deler. Vel deler om de mest aktuelle feks fujitsu-siemens og lignende jeg er ute etter en billig pc som jeg selv kan oppgradere Lenke til kommentar
elmo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 er vel mest bare ram og harddisker som kan byttes i de aller fleste bærbare maskiner. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 CPU, Ram og hd kan byttes i alle maskiner. De som har trådløst mini pci netverkskort kan bytte dette. Noen kan bytte grafikkkort. Ellers kan det meste av deler byttes i identiske deler - altså ikke oppgradere. Et hovedkort koster nesten like mye som en ny maskin. Det samme gjør LCD. (Hk og lcd til mine P4M ligger på ca kr 6500 hver - tilsvarende maskin koster kr 8000.) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nå er det vel bare noen av de nyere maskinene (en del "Sonomaer") man kan oppgradere grafikkort på? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Pluss noen dell maskiner som ikke er sonoma Er nok flere, men kommer ikke på flere akkurat nå. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 hva er sonoma?. hvilke maskiner er å anbefale for en kar som vil oppgradere selv? helst for en billig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå