Howard B Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Meget interessant dette her. Er det fremdeles liv i dette prosjektet? Lenke til kommentar
Nightflyer Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 har iptelfon fra ventelo der det går en kabel fra modemet til ipetelefon boksen som da går videre til telefonene, hvordan kan man koble dette systemet mot Asterisk Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Selv håper jeg virkelig det fremdeles er liv i prosjektet, vi går om noen dager over til Lyse IP telefoni og har da planer om å bruke analoge telefoner =/ ... Hadde vært fint om vi fremdeles kunne bruke ISDN telefonene som før.. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) edit: teit formulert, prøver på nytt om litt Endret 20. oktober 2007 av |FSK| Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvilke Asterisk versjon har du brukt, nomore? Asterisk NOW, eller? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hvilke Asterisk versjon har du brukt, nomore? Asterisk NOW, eller? Eg bruker Debian som os, og laster ned en eller annen Asterisk versjon patchet med bristuff Tror det var Asterisk 1.2.6 eller noe slikt.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jeg har en litt annen problemstilling, jeg har idag satt opp asterisk som meg å mine kamerater bruker oss internt. I tillegg har jeg installert asterisk på gatewayen hjemme hos mor og far da disse har ISDN linje tenkte jeg å snylte på deres ISDN linje, slik at jeg kan ringe ut. Men her kommer da problemet, jeg finner ingen gode sider som omtaler prosessen med å koble asterisk mot ISDN linje ut, Så langt jeg kan se er det fullt mulig med det ISDN kortet jeg har satt inn i maskinen(DIVA ett eller annet). Men som sagt, finner ikke ut hvordan jeg for det første skal låse ISDN kortet til ett nr(ønsker å bruke det nr inn som gamlingene ikke bruker), og ikke minst hvordan asterisk skal snakke med dette kortet. Dette ble visst litt rotete, oppklarer gjerne hvis det er noe som er veldig uklart Endret 28. desember 2007 av kpolberg Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 kan telio ip telefoni gjør dette når de ikke gir ut sip brukernavn/passord? Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Brukernavn og passord står som regel i "IP-telefonboksen" din. Var slik når jeg hadde Fortel. Endret 29. desember 2007 av Quattro7 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Telio gir ikke ut brukernavn/passord og annen informasjon som er nødvendig. Slik var det hvertfall for noen år siden, mulig de har endret politikken. Ta kontakt med dem så kan de svare på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå