Christian86 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 første dag hvor grusen var borte, vel mesteparten da....var deilig å stå på bladene igjen Lenke til kommentar
Chief Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Var vel ufattelig glad for å stå på blades igjen kan jeg tenke meg. Personlig er jeg ikke sikker på om jeg hadde hatt det like morrom om jeg hadde festet hjul under beina mine. Var med dama i helga, er vel mer gledesutbrudd for meg. *savne* Har akkurat lest litt i denne tråden. Sånne tråder er bare så ufattelig artig å lese gjennom. Det er gledesutbrudd det. Ler så jeg nesten griner av enkelte utsagn. Hahaha.. -Chief- Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 savnet det veldig. Er kjempe glad i å stå på blades. God trening og samtidig veldig gøy Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg dro ned til frongnerparken og testet brettet. Hadde egentlig lagt det på hylla, men så møtte jeg en som ikke bor i Oslo men bare var her på sesjon. Han spurte om jeg joinet, og jeg sa ja. Var ganske deilig i solskinnsværet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå