Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Forskjellen mellom D500 og E720 er ganske liten. Tror E720 har noen mb mindre minne og D500 har 1,3 megapiksels kamera, mens E720 bare har 1 megapiksel.Det tatt i betraktning syns jeg D500 er bedre, men E720 er jo klapp. Er nok designet som er største forskjellen her ja. Jeg ville valgt D500 på nytt om jeg hadde valget mellom de to nå, men da kun fordi jeg syns det er tungvint å åpne klapptelefoner i fohold til å slide opp D500'en. Riper behøver du ikke være så redd for på D500 da den har "ripesikkert" glass. Har hatt min siden tidlig februar med nøkler og småpenger i lomma rimelig ofte. Ikke én ripe på hele telefonen. Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 hvis du er villig til å betale opp mot 3500 får du den uten abb til den prisen det lønner seg mer og så heller ta det billigste abbonementet som fins.. talkmore \ mobyson feks er veldig rimelige. Jeg kjøper den telefonen jeg skal med Djuice Magnum, det blir billigere for meg, siden pappa betaler regninga Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Forskjellen mellom D500 og E720 er ganske liten. Tror E720 har noen mb mindre minne og D500 har 1,3 megapiksels kamera, mens E720 bare har 1 megapiksel.Det tatt i betraktning syns jeg D500 er bedre, men E720 er jo klapp. Nå ble jeg litt usikker her.. Jeg tittet på Samsung e720 på Telebutikken.no og der sto det at den hadde 1.3 Megapixel kamera. Andre steder har jeg lest at det er 1 Megapixel kamera.. Hva er det riktige? det er greit og vite Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Dette er bagateller da kvaliteten uansett er viktigere enn oppløsning: Men er 1152 x 864 pixlers oppløsning på kameraet. Med litt grunnleggende mattekunnskaper så blir dette 995 328 pixler totalt; med andre ord 0,995 MP Dette er altså svært tett under MP pælen - men ingen er så pirkete og denne oppløsningen telles alså som 1 MP hos de fleste. Men så det er sagt: Ikke våg å sammenligne det med et digitalkamera med lik oppløsning, for det er mobilkameraene for det meste altfor 'skrøpelige'; enda. Endret 23. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Dette er bagateller da kvaliteten uansett er viktigere enn oppløsning: Men er 1152 x 864 pixlers oppløsning på kameraet. Med litt grunnleggende mattekunnskaper så blir dette 995 328 pixler totalt; med andre ord 0,995 MP Dette er altså svært tett under MP pælen - men ingen er så pirkete og denne oppløsningen telles alså som 1 MP hos de fleste.Men så det er sagt: Ikke våg å sammenligne det med et digitalkamera med lik oppløsning, for det er mobilkameraene for det meste altfor 'skrøpelige'; enda. Okei. Men hvem av de har best bilder? Og er det noen som vet det billigste stedet de er å få kjøpt? Med Djuice Magnum Ha en fin kveld Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 D500 tar (eller har ) sannsynligvis litt bedre bilder. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare for å pirke litt så er E720 sin oppløsning å regne som 1 megapiksel tilogmed for matematikerne. Man runder nemlig av oppover når man kun har 1 siffer, og dermed blir det 1 megapiksel. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare for å pirke litt så er E720 sin oppløsning å regne som 1 megapiksel tilogmed for matematikerne. Man runder nemlig av oppover når man kun har 1 siffer, og dermed blir det 1 megapiksel. Vi kan faktisk gå så lang som å si at telefonen har 1.0 megapixler. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Dette er bagateller da kvaliteten uansett er viktigere enn oppløsning: Men er 1152 x 864 pixlers oppløsning på kameraet. Med litt grunnleggende mattekunnskaper så blir dette 995 328 pixler totalt; med andre ord 0,995 MP Dette er altså svært tett under MP pælen - men ingen er så pirkete og denne oppløsningen telles alså som 1 MP hos de fleste.Men så det er sagt: Ikke våg å sammenligne det med et digitalkamera med lik oppløsning, for det er mobilkameraene for det meste altfor 'skrøpelige'; enda. Okei. Men hvem av de har best bilder? Og er det noen som vet det billigste stedet de er å få kjøpt? Med Djuice Magnum Ha en fin kveld prisguide? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er jo en del butikker som ikke ligger i prisguiden også som selger djuice magnum . Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Dette er bagateller da kvaliteten uansett er viktigere enn oppløsning: Men er 1152 x 864 pixlers oppløsning på kameraet. Med litt grunnleggende mattekunnskaper så blir dette 995 328 pixler totalt; med andre ord 0,995 MP Dette er altså svært tett under MP pælen - men ingen er så pirkete og denne oppløsningen telles alså som 1 MP hos de fleste.Men så det er sagt: Ikke våg å sammenligne det med et digitalkamera med lik oppløsning, for det er mobilkameraene for det meste altfor 'skrøpelige'; enda. Okei. Men hvem av de har best bilder? Og er det noen som vet det billigste stedet de er å få kjøpt? Med Djuice Magnum Ha en fin kveld prisguide? Jeg har søkt på prisguide Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 ville tatt e720 da! er blitt "forført" av den telefonen og regner med og kjøpe den sjøæl vis ikke noe anna skulle dukke opp! har vært innom e700 og den syns jeg var genial i sin tid! har hatt 6600, men du vil ha den liten! ikke sats på den da! ikke for og si noe negativt om sony ericcson, men lite minne på de telefonene som er ute nå..k700i,k500..de har mp3 spiller..det er bare for og ha mp3 spiller..er jo nesten ikke plass til sanger på de! Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 ville tatt e720 da! er blitt "forført" av den telefonen og regner med og kjøpe den sjøæl vis ikke noe anna skulle dukke opp! har vært innom e700 og den syns jeg var genial i sin tid! har hatt 6600, men du vil ha den liten! ikke sats på den da!ikke for og si noe negativt om sony ericcson, men lite minne på de telefonene som er ute nå..k700i,k500..de har mp3 spiller..det er bare for og ha mp3 spiller..er jo nesten ikke plass til sanger på de! Ja hvis man skal ha mp3-spiller på en telefon, bør det være nok minne til å lagre sangene På 12 mb får man ikke akkurat plass til mange sanger... Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ville tatt e720 da! er blitt "forført" av den telefonen og regner med og kjøpe den sjøæl vis ikke noe anna skulle dukke opp! har vært innom e700 og den syns jeg var genial i sin tid! har hatt 6600, men du vil ha den liten! ikke sats på den da!ikke for og si noe negativt om sony ericcson, men lite minne på de telefonene som er ute nå..k700i,k500..de har mp3 spiller..det er bare for og ha mp3 spiller..er jo nesten ikke plass til sanger på de! Ja hvis man skal ha mp3-spiller på en telefon, bør det være nok minne til å lagre sangene På 12 mb får man ikke akkurat plass til mange sanger... k700 har 41mb da, litt mer enn k500's 12mb og e720 har vel 96mb eller no. Ingen av dem har mye til mp3-spiller å være. da bør man minst ha 512mb kun til musikken. k700's 40mb holder akkurat til en halvtime på bussen etc. helt perfekt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ingen av dem har mye til mp3-spiller å være. da bør man minst ha 512mb kun til musikken. Det kommer jo helt an på personen, noen klarer seg med 41mb, andre med rundt 96mb. Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 okei da! men var k500 jeg sikta spesielt til egentlig! men ikke allverdens minne på k700 heller da men er jo bra me plass til filmer og bilder da! men skal du ha en 5-6 sanger inn begynner minne og fylle seg opp.. Edit: ville tatt e720 da! er blitt "forført" en i klassen min fikk d500 idag og jeg trykke nesten mer enn det han gjorde på telefonen! og ble ikke værre da jeg hørte det var "anti-ripe" glass i displayet..skal nok klare og lage skraaper med en spiker eller noe, men man behandler ikke en telefon sånn! men til janta som skal ha mobil d500 er veldig liten når tastaturet er tatt opp bak selve telefonen! viste at den var liten men ikke så liten så har du e720 da..den er jo klapp telefon og den er veldig fasinerende den også syns jeg! men jeg gikk for d500 og venter på den nå! Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 ...men jeg gikk for d500 og venter på den nå! Jeg har nå bestilt D500 da jeg fant ut at det var den jeg ville ha.. gleder meg vilt, håper bare jeg ikke blir skuffet hehe. takk for hjelpa alle sammen Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ville tatt e720 da! er blitt "forført" av den telefonen og regner med og kjøpe den sjøæl vis ikke noe anna skulle dukke opp! har vært innom e700 og den syns jeg var genial i sin tid! har hatt 6600, men du vil ha den liten! ikke sats på den da!ikke for og si noe negativt om sony ericcson, men lite minne på de telefonene som er ute nå..k700i,k500..de har mp3 spiller..det er bare for og ha mp3 spiller..er jo nesten ikke plass til sanger på de! Ja hvis man skal ha mp3-spiller på en telefon, bør det være nok minne til å lagre sangene På 12 mb får man ikke akkurat plass til mange sanger... k700 har 41mb da, litt mer enn k500's 12mb og e720 har vel 96mb eller no. Ingen av dem har mye til mp3-spiller å være. da bør man minst ha 512mb kun til musikken. k700's 40mb holder akkurat til en halvtime på bussen etc. helt perfekt. E720 har 88 mb Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er egentlig poenget med å skrive "til jente" i tittelen på tråden? kan noen opplyse meg? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er egentlig poenget med å skrive "til jente" i tittelen på tråden? kan noen opplyse meg? Er relevant nok det. Ser stor forskjell på den generelle smaken mellom gutter og jenter. Hvor mange prosent av de som eier symbiantelefoner tror du er av det kvinnelige kjønn? Og hvor mange som eier små, søte klapptelefoner uten kamera tror du er av det mannlige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå