Plomma2 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Heisann Jeg har et lite spørsmål om rollover: Kan man få til det ved hjelp av HTML? Og kan jeg få ordnet det slik at hvis jeg holder pekeren over en del av teksten, så endres et bilde et annet sted på siden? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har et lite spørsmål om rollover:Kan man få til det ved hjelp av HTML? Altså fra et bilde til et annet? I så fall, nei, det kan ikke gjøres med kun HTML, men med litt assistanse fra CSS går det greit. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Gah.. Jeg som ikke kan et kvekk CSS. Men det var ikke sånn som det var vist i linken jeg tenkte på. Jeg tenkte mer på noe slikt: _________ |__bilde__| Tekst tekst2 tekst3 Hvis jeg holder pekeren over tekst, så kommer et bilde, holder jeg den over tekst 2 kommer et annet bilde etc. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det kan gjøres med CSS ja, så du må nok bite i det sure(?) eplet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå