Tonberry Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Sitter og lurer veldig på om jeg skal prøve å få tak i nevnte spiller. Noen som har noen nyttige erfaringer å dele? Har en jukebox2 fra før, men den skal snart settes permanent inn i bil(ambisiøst stereomoddeprosjekt på vei ). Noen som har en ca pris å antyde for en rimelig pent brukt en? Endret 18. april 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Rimelig fint brukt ein? Då får du sikkert ein for omtrent 2000,-kr. har ikkje noko erfaring med den desverre, men du kan jo lese tester dei gir jo eit begrensa inntrykk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hadde den, og syns nok ikke den er så bra. altfor stor og tung og stygg og se på. men billig er den og det skal den ha. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 ok... Jeg er mer interessert i å ha en større spiller med 30-60 G å boltre meg på enn å ha en kompakt spiller med bare 5 G. Som sagt er jeg vant til en jukebox2, så alt under 1.5kg er kompakt nok for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå