El_PoLLa Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 testet litt tactical ops i dag, det var langt ifra så bra som vanlig ut eller cs. det jeg hatet mest var lydene, så grafikken som ser helt på tryne ut. er det noen som vet hva poenget med americas army? jeg har completed basic training og er rimelig lei traininga nå. hinderbane i ett pc spill er jo latterlig. skal det gå ann og spille på multiplayer krig eller er det kun training? hvis jeg må "traine" mere nå så gidder jeg ikke spille det - traininga er waste med tid, prøving og feiling er vist ikke noe den "armyen" har hørt så mye om. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 OMG 2k, DU MÅ SPILLE DET SISTE MISSION PÅ NETTET (Mout_McKenna) får å bli qualifyed for å spille de andre banene håper jeg slipper å fortelle dette til flere folk på dette forumet, har vært en del hittil Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 spm er vel heller HVORDAN man skal få spilt..det lagger jo som fyyy...og mange games kommer man jo ikke inn på..er det noen som har gode erfaringer med spillet enda??? AKIRA Lenke til kommentar
Mass Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 ka som e galt me grafikken i den siste utgaven av tac-ops? forklar dæg. bære klaging og bæsing. "I know your out there somewhere, my dreams are all about you, all about you. Maybe we could go trough fire, your power I desire.." Ark - Feed the fire (norsk knaill musikk) Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 15:15, GeCcO skrev:OMG 2k, DU MÅ SPILLE DET SISTE MISSION PÅ NETTET (Mout_McKenna) får å bli qualifyed for å spille de andre banenehåper jeg slipper å fortelle dette til flere folk på dette forumet, har vært en del hittil jeg vet det Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 15:25, Mass skrev:ka som e galt me grafikken i den siste utgaven av tac-ops? forklar dæg. bære klaging og bæsing. den var elendig, grafikken til cs er faktiskt mye bedre. det var noe som ikke passet med grafikken, den var litt donaldaktig/serisousam aktig på en måte, når jeg skjøt var det konstant flamme foran våpenet. helt alvorlig, grafikken i cs er mye bedre enn det der, nå er det ikke textures jeg snakker om men helheten. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 lyl? grafikken i Tac Ops er klart betre enn i CS, spessielt med bruk av farger og muligheten meir åpne områder einaste som er betre i CS er animasjonene Lenke til kommentar
Mass Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 skjær mæg laus. Det kan være mange snedige grunna tel at tac ops'en din "suger" grafikkmessig. Kanskje problemer med grafikkortet? nå er jo ikke jeg en grafikkmugol, men dette høres meget snodig ut. Hvordan er grafikken på UT da? Tac ops er jo UT's grafikkengine. Og seriøs sam e tøft. Kanskje den lovlige verson din ikkje e heilt go. da end. vel-vel-vel-vel. .. men det finns ei løsning på ALT.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 grafikken i CS bygger jo på HL-motoren som i dag er elendig, den var ok i 99, men tenk deg nå litt om, tactical-ops bygger på Unreal så vidt jeg vet, og det er en grafikkmotor som gruser HL-motoren lett. Personlig har jeg ikke testet tectical-ops enda og vet ikke om det kan sies og være bedre men det har et langt bedre utgangspunkt en CS, er ikke tactical-ops bare i BETA enda, det er vel ikke vært like lenge som CS (hele 3år) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 grafikken i CS bygger jo på HL-motoren som i dag er elendig, den var ok i 99, men tenk deg nå litt om, tactical-ops bygger på Unreal så vidt jeg vet, og det er en grafikkmotor som gruser HL-motoren lett. Personlig har jeg ikke testet tectical-ops enda og vet ikke om det kan sies og være bedre men det har et langt bedre utgangspunkt en CS, er ikke tactical-ops bare i BETA enda, det er vel ikke vært like lenge som CS (hele 3år) Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 er nok ikke noe prob med grafikkortet, og det er nok mere enn godt nok for ett så gammelt spill som ut. grafikken er helt på tryne, jeg liker cs grafikken mye bedre. Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hvordan noen klarer å irritere over en så håpløst subjektiv utalelse er en annen sak. Hva har det egentlig å si om du liker cs bedre en tac ops? Jeg mener at UT er et gørr kjedelig spill, og samtlige modder til det bærer samme preg av ubalanse. Forøvrig er CS for bingo preget. Bør disse utalelsene ergre folk? nei! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 11:42, r0nin skrev:Hvordan noen klarer å irritere over en så håpløst subjektiv utalelse er en annen sak. Hva har det egentlig å si om du liker cs bedre en tac ops? Jeg mener at UT er et gørr kjedelig spill, og samtlige modder til det bærer samme preg av ubalanse. Forøvrig er CS for bingo preget. Bør disse utalelsene ergre folk? nei! UT er konge da, moddene vet jeg lite om. den eneste banen jeg liker til ut er morpheus. med diverse mutators så blir spillet plutselig dritkult, for de som har sett jet li filmen the one så har jeg noen mutatorer som gjør nesten det samme som det filmen handler om. alle spillerne er svake, men dess flere fiender du dreper dess sterkere blir du, men blir du drept går alle kreftene dine til han som tok deg. og bare en person kan få kills, han som blir drept mister alle fragsene sin til han som tok han. da suller alle sammen rundt og er svake mens det er en fyr som har sinnsyke krefter som går på rundgang mellom spillerne. det er gøy og suse rundt med motorsag i så stor fart at fiendene ikke kan se deg om du strafer rundt de og kunne hoppe opp til toppen av morpheus brettet får å dogde en nuke får så å forsvinne langt bort. hvis en dauer av selvmord blir alle kreftene dine fordelt på alle spillerne. dette er jo bare en kombo med visse mutators, men det er sinnsyke muligheter i motsetning til max payne der du kan ha bare en om gangen. btw, gamespeed under 150% er boring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå