Gå til innhold

Dette gir dårlig moral


Anbefalte innlegg

Fant egentilg ikke noen god tittel her, men den kan forandres viss noen har forslag.

 

Må bare skrive her for å få ut aggresjonen min. Dette var det som skjedde:

 

Jeg (lvl 41 hunter) sprang rundt i Thousand Needles, det er contested erea, det vet jeg. Jeg har en regel om bare å drepe folk som ligger ca. samme lvl som meg, viss jeg er i humør til å angripe i det heletatt. Møtte masse horde på veien, angrep ingen, og de angrep ikke meg heller. Så møtte jeg Skypia, en lvl ?? tauren shaman. Han hoppet av kodoen sin og drepte meg, uten at jeg gjorde motstand, hadde kanskje klart et par damage på han. Han setter ut masse totems og spawncamper meg i en evighet.

 

Er det virkelig så mange som ikke har noe bedre å bruke tida si på ? Det at en lvl 50 minst skal ganke meg "just for fun", hva kan det gi ham. Ja jeg vet jeg er på en PvP server, men det bør være grenser her da, gleder meg til Honor systemet kommer, da hadde han ikke fått noe honor fra meg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare trøst deg med at du blir level 60 en dag. Da er ikke han høyere enn deg. ^_^

Jeg har "ganka" én horde mens jeg har spilt.

Vare nettopp blitt drept av en ?? horde 5 ganger på rad som level 45.

Når han endelig ga seg sprang jeg videre og møtte på en UD level 34.

Han fikk gjennomgå.

Fin måte å få ut agresjonen.

Lenke til kommentar

Vell, dere ally`s er heller ikke noe bedre @ BB.

Jeg quester i Tarren Mill @ Hillsbrad Foothills.

Går langs veien for å komme til plassen jeg skal gjøre queste, og plutselig blir jeg backstabba av en lvl 40+ rogue som nådeløst dreper meg på 2 sekunder.

Så camper han litt ved liket mitt, og stikker.

Når jeg endelig tør å ressurecte, kommer det en elle annen ally - i som oftest lvl 40+ - og ganker meg.

Eller at jeg står å slår på et eller annet beast, for så å bli drept av en ally RETT etterpå..

Jeg var både lvl 23 og lvl 29 da jeg var der.

Lenke til kommentar
Det er synd å si det, men enkelte er sånn. Er en kødd på min server (lvl 60) som går rundt og ganker i STV, og alle hater han. Målet mitt er å drepe han en dag, og campe han til øynene blør.

Det er ikke tilfeldigvis Sergy du tenker på? Lvl 60 UD Rogue på BB, som har ganket alt og alle i STV de siste ukene.. Skulle hatt bank IRL han der j**elen!

Lenke til kommentar

Spiller dere på en PVP-server må dere finne dere i å bli drept randomly. Rasene SKAL være i krig med hverandre, ikke hilse høflig og si "Hullo, I'm gonna have to kill you now." -"oh, please, help yourself my good gentleman".

 

Takler man ikke sånt, spill på PvM-servere.

Lenke til kommentar
Det er synd å si det, men enkelte er sånn. Er en kødd på min server (lvl 60) som går rundt og ganker i STV, og alle hater han. Målet mitt er å drepe han en dag, og campe han til øynene blør.

Det er ikke tilfeldigvis Sergy du tenker på? Lvl 60 UD Rogue på BB, som har ganket alt og alle i STV de siste ukene.. Skulle hatt bank IRL han der j**elen!

HAHA! Jeg har irritert "sergy" så sykt mye! Han er på guilden min sin KoS list. Han ganker som bare det.

Lenke til kommentar

Tåpelig tråd!

 

Du valgte pvp server, ser du en som er ++ i lvl så vik unda, gå en omvei...

Man kan ikke regne med og stole på att han ikke vil drepe deg, du er en fiende!

 

Hadde jeg tuslet rundt i krig med ag'en min og kommet over en "fi" som sitter å spiser matpakka si, så hadde jeg ikke ropt på han og bedt han ta fatt i geværet sitt! jeg hadde "plaffan" rett ned!

Lenke til kommentar

Greit nok å bli drept av noen med høyere level. Ikke morro, men jeg aksepterer det. Det som er kjiipt er når de corps camper i evigheter.

 

Når det skjer tar jeg meg som regel en brus og ser litt TV (samtidig som at jeg ser på han som venter og venter). Jeg har god tid. Før eller siden passerer det en annen horde (jeg er horde), og da ressurecter jeg. Har drept mange på den måten.

Lenke til kommentar

Enig i det folk sier her, spiller man på en PvP server så må man tåle å bli drep av folk selv om de skulle vært høyere/lavere/eller på samme lvl som deg, er enig at jeg selv syns det er irrterende, men som sakt den dagen jeg får en char i 60 så skal jeg også ha det gøy :innocent:

 

Edit: til Treat nå blir det litt dumt å sammenligne real life med et spill, men det finnes en haug av gæerninger der ute som nok hadde gjort det.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...