Gå til innhold

drivere til geforce 3 ti500?

Nauz

Anbefalte innlegg

ok. driver å hjelper lillebroren sin med pc en hans. og skal nå legge inn skjermdriver(har netopp formatert) han har et geforce 3 ti500. hvilken driver burde jeg legge inn`? og hovr kan den lastes ned?

ja etter det jeg har forstott så lønner det seg ikke og bruke 71.89 på det gamle kortet. eller er dette feil?

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du som har laget dette inlegget har tydeligvis skjønt mer enn de som svarer.

For å få bort eventuelle bugs, er vel kanskje de nyeste driverene best. MEN hvis man skal ha 3d ytelse kommer man ikke langt med nyeste driver på et så gammelt kort.

Jeg har en liten regel som sier.

GF 4 = 4x.xx drivere.

GF 5 (FX) = 5.x.xx drivere.

GF 6 = 6/7x.xx drivere.

Jeg anbefaler ikke 3x.xx driverene til nVidia. De er altfor gamle. Så jeg tror en 4x.xx driver vil gi deg best 3d ytelse.

Send meg en PM, hvis du ikke finner gamle drivere. Jeg har stort sett alt som er sluppet de siste 3-4 årene. (Jeg forhandler kun nVidia)

Lenke til kommentar
Ja, du som har laget dette inlegget har tydeligvis skjønt mer enn de som svarer.

For å få bort eventuelle bugs, er vel kanskje de nyeste driverene best. MEN hvis man skal ha 3d ytelse kommer man ikke langt med nyeste driver på et så gammelt kort.

GF 4 = 4x.xx drivere.

GF 6 = 6/7x.xx drivere.

Jeg anbefaler ikke 3x.xx driverene til nVidia. De er altfor gamle. Så jeg tror en 4x.xx driver vil gi deg best 3d ytelse.

Send meg en PM, hvis du ikke finner gamle drivere. Jeg har stort sett alt som er sluppet de siste 3-4 årene. (Jeg forhandler kun nVidia)

det var dette jeg også mente å huske.. lasta ned , hørte på et annet forum at de skulle gi best ytelse til ti500.. takk for hjelpen :)40.41

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

GF 4 = 4x.xx drivere.

GF 6 = 6/7x.xx drivere.

Er det noen som har testet dette eventuelt en liten link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...