Nauz Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ok. driver å hjelper lillebroren sin med pc en hans. og skal nå legge inn skjermdriver(har netopp formatert) han har et geforce 3 ti500. hvilken driver burde jeg legge inn`? og hovr kan den lastes ned? ja etter det jeg har forstott så lønner det seg ikke og bruke 71.89 på det gamle kortet. eller er dette feil? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 ja vet det. men da får man forcvare 71.89. har hørt at det finnes noen eldre drivere som er mer beregnet gf3 ti 500. kortet er 3 år gammelt Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kortet står iallfall som et av produktene som er støttet av den siste driveren. Tror det er helt greit å bruke den nyeste driveren. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har flere nVidia kort i huset. Bruk den nyeste for der er eventuelle bugs fikset. Driverene støtter alle kort fra TNT og oppover. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 ok. laster ned nå... takk for alle svar. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, du som har laget dette inlegget har tydeligvis skjønt mer enn de som svarer. For å få bort eventuelle bugs, er vel kanskje de nyeste driverene best. MEN hvis man skal ha 3d ytelse kommer man ikke langt med nyeste driver på et så gammelt kort. Jeg har en liten regel som sier. GF 4 = 4x.xx drivere. GF 5 (FX) = 5.x.xx drivere. GF 6 = 6/7x.xx drivere. Jeg anbefaler ikke 3x.xx driverene til nVidia. De er altfor gamle. Så jeg tror en 4x.xx driver vil gi deg best 3d ytelse. Send meg en PM, hvis du ikke finner gamle drivere. Jeg har stort sett alt som er sluppet de siste 3-4 årene. (Jeg forhandler kun nVidia) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Ja, du som har laget dette inlegget har tydeligvis skjønt mer enn de som svarer. For å få bort eventuelle bugs, er vel kanskje de nyeste driverene best. MEN hvis man skal ha 3d ytelse kommer man ikke langt med nyeste driver på et så gammelt kort. Jeg har en liten regel som sier. GF 4 = 4x.xx drivere. GF 5 (FX) = 5.x.xx drivere. GF 6 = 6/7x.xx drivere. Jeg anbefaler ikke 3x.xx driverene til nVidia. De er altfor gamle. Så jeg tror en 4x.xx driver vil gi deg best 3d ytelse. Send meg en PM, hvis du ikke finner gamle drivere. Jeg har stort sett alt som er sluppet de siste 3-4 årene. (Jeg forhandler kun nVidia) det var dette jeg også mente å huske.. lasta ned , hørte på et annet forum at de skulle gi best ytelse til ti500.. takk for hjelpen 40.41 Endret 18. april 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Og på venstreside på driversiden til nvidia.com er det noe som heter driver archive her link til 2000/XP driverne http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html Endret 18. april 2005 av CrazyD Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, du som har laget dette inlegget har tydeligvis skjønt mer enn de som svarer. For å få bort eventuelle bugs, er vel kanskje de nyeste driverene best. MEN hvis man skal ha 3d ytelse kommer man ikke langt med nyeste driver på et så gammelt kort. Jeg har en liten regel som sier. GF 4 = 4x.xx drivere. GF 5 (FX) = 5.x.xx drivere. GF 6 = 6/7x.xx drivere. Jeg anbefaler ikke 3x.xx driverene til nVidia. De er altfor gamle. Så jeg tror en 4x.xx driver vil gi deg best 3d ytelse. Send meg en PM, hvis du ikke finner gamle drivere. Jeg har stort sett alt som er sluppet de siste 3-4 årene. (Jeg forhandler kun nVidia) Er det noen som har testet dette eventuelt en liten link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå