Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med norske nettsider i dag.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater telenor litt nå! internettet funker helt fint her, men det er ekstremt treigt!

til om med kommunen sitt "jalla-band" her er raskere! det pleier å vere myyye treigere, det som er mitt problem er at det stopper plutselig, og så går det i vanlig fart igjen! :thumbdown: sjønner ikke hva som er prob ass! det er så ekstremt irriterende at jeg fikk lyst til å hacke meg inn på telenor å sette opp farten min! :mad: men men :thumbdown: (hehe, ikke at jeg hadde greid det men ) :D

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
teite dumme telenor! jaja, funker nå

Jepp.. Så da gjenstår det bare å se hvor lenge det varer denne gangen :ermm:

Ellers må det sies at det er utrolig frustrerende når slik skjer, og spesielt når telenor ikke engang gidder å gjøre seg bryet med å varsle sine kunder.

Oppdaget selv feilen i 02:30 tiden i natt (18.4.05), da nettet var helt nede, ikke bare .no-domenet. Etter en halvtimes feilsøking i mitt LAN fikk jeg melding av en kamerat som hadde samme problemet.

Om telenor ikke hadde tatt så lett på informasjonen til kundene sine hadde vi alle vært spart for nesten 19 (!) timer frustrasjon før telenor selv kom på banen og informerte om feilen. :nei:

-mythix

Lenke til kommentar

Legg merke til klokkeslettet på den nyheten i dagbladet som forteller om feilen på www.online.no.

Jeg mener det har vert bedre på varsling før og etter all den omstillinga har varslinga blitt værre.

Sikkert forde de er så oppdelt at den ene vet ikke hva den andre gjør.

Jeg ser i allefall ikke noe annen logisk forklaring på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...