perpyro Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg plages med at jeg sporadisk ikke får kontakt med norske nettsider eks. www.hw.no og mange andre norske sider. Problemet har vedvart siden i morges. Jeg har Telenor ADSL. Er det flere som plages med dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 mhm, men ser greit ut nå. Virket også tidligere i dag Lenke til kommentar
Blue Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jupp samme her også....kommer og går Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 I dette øyeblikk har Telenor lagt ut info på 05000 om at de har en større feil på nettet sitt.de hadde ikke den beskjeden for 15 minutter siden. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 I dette øyeblikk har Telenor lagt ut info på 05000 om at de har en større feil på nettet sitt.de hadde ikke den beskjeden for 15 minutter siden. Da er det ikke meg og min maskin da vertfall Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Hmmm Klokka sju i morges var første gangen jeg oppdaga det og etter klokka sju i ettermiddag, altså over 12 timer senere gir de beskjed om at noe er galt. Noen må ha sovet på jobben i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det har holdt på sånn siden kl. 3 i natt eller noe Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/18/429183.html Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hater telenor litt nå! internettet funker helt fint her, men det er ekstremt treigt! til om med kommunen sitt "jalla-band" her er raskere! det pleier å vere myyye treigere, det som er mitt problem er at det stopper plutselig, og så går det i vanlig fart igjen! sjønner ikke hva som er prob ass! det er så ekstremt irriterende at jeg fikk lyst til å hacke meg inn på telenor å sette opp farten min! men men (hehe, ikke at jeg hadde greid det men ) Endret 18. april 2005 av Litejk Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 teite dumme telenor! jaja, funker nå Lenke til kommentar
So|o Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Liott problemer tidligere i dag, men nå er det oppe og går for fullt igjen.. Sånt som skjer av og til.. er generelt velig fornøyd med oppetiden på Telenor-linjen min Lenke til kommentar
Myx Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 teite dumme telenor! jaja, funker nå Jepp.. Så da gjenstår det bare å se hvor lenge det varer denne gangen Ellers må det sies at det er utrolig frustrerende når slik skjer, og spesielt når telenor ikke engang gidder å gjøre seg bryet med å varsle sine kunder. Oppdaget selv feilen i 02:30 tiden i natt (18.4.05), da nettet var helt nede, ikke bare .no-domenet. Etter en halvtimes feilsøking i mitt LAN fikk jeg melding av en kamerat som hadde samme problemet. Om telenor ikke hadde tatt så lett på informasjonen til kundene sine hadde vi alle vært spart for nesten 19 (!) timer frustrasjon før telenor selv kom på banen og informerte om feilen. -mythix Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Legg merke til klokkeslettet på den nyheten i dagbladet som forteller om feilen på www.online.no. Jeg mener det har vert bedre på varsling før og etter all den omstillinga har varslinga blitt værre. Sikkert forde de er så oppdelt at den ene vet ikke hva den andre gjør. Jeg ser i allefall ikke noe annen logisk forklaring på det. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Var feil på en router, ble fiksa sånn rundt 19.45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå