tore_v1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det kan fort vekk forklare en del ja... Men, en vifte er en billig forsikring (nesten) mot at hardware koker over og tar kvelden... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Har satt inn en ekstra vifte nå. Temp. er ganske lav. rundt 20 - 30 grader. Endret 22. april 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ville heller anbefale å sette en vifte nede forran i kabinettet som suger kald luft inn. Slik at det ikke blir undertrykk i kabinettet. Undertrykk er bare bra, da dette gir lavere temp. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har satt den nye viften nede i kabinettet foran. Er det bedre hvis jeg setter den under strømforsyningen som trekker varmt luft ut? Altså bak. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har satt den nye viften nede i kabinettet foran.Er det bedre hvis jeg setter den under strømforsyningen som trekker varmt luft ut? Altså bak. Siden det bare er snakk om en vifte så ville jeg beholdt den der du har den. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Noe annet i forbindelse med montering av viften, det var en del lednignger som var litt blekksprutakktige, noen som vet hvor jeg får kjøpt strips? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Noe annet i forbindelse med montering av viften,det var en del lednignger som var litt blekksprutakktige, noen som vet hvor jeg får kjøpt strips? Clas Ohlson, knall butikk Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Noe annet i forbindelse med montering av viften,det var en del lednignger som var litt blekksprutakktige, noen som vet hvor jeg får kjøpt strips? Clas Ohlson, knall butikk Roger That! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Legger ved et bilde hvordan det ser ut inne i PC'en nå Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hmmm Et lite tips.. Runde IDE kabler og en rundt floppy kabel vil gjøre kabinettet ditt litt mer effektivt hva gjelder kjøling... Liten investering som øker luftsirkulasjonen der inne... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hvor kjøper man runde IDE kabler? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 De fleste webshoper har runde IDE kabler. Tips er å vente til du skal ha noe mer, og bestille det sammen. Hvis ikke blir de uhensiktsmessig dyre med frakt og slikt. Da kan du bestille noen kabelstrømper i tillegg, så får du ryddet opp i kabinettet ditt.. Det så langt fra bra ut.. hehe.. Har potensiale i alle fall.. Er av den oppfatning at ting helst skal se litt bra ut, og når kabinettet er ryddig flyter luft bedre, og det er lettere å finne frem om man skal bytte noe. Er selv tilhenger av kabelstrømper og strips, men kabinettet mitt er ganske rotete det og. Skal se om jeg får tatt et bilde og lagt ut... Er ikke hjemme.. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 vist du skal ha ei nye strømforsyning, då bør du ikkje ha Q-tec, fordi dei er dårlig laga, det er ikkje skikkeli inni strømforsyninga.... mn måtte bere skrive det, fordi det er mi meining Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå