VegardStr Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 har et raidmax scorpio kabinett, uten noe form for case-mods, bortsett fra LEDs i sidedør viften. og slik kabinbettet ser ut, men lurer på å kjøpe noe å modde det med, litt lys og diverse (ikke alt for dyrt) noen forslag? noen som har moddet samme kabinett før? har dere bilde og si hva dere kjøte, med link. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hmmm.. Hva med å sparkle over hele fronten? Den er jo heselig.. En annen her som gjorde noe lignende tror jeg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Kjøp nytt Neida, Først og fremst ville jeg fjernet den "S" i sidedøren. Kuttet den av me dremel. Uv belysning. Er egentlig ikke så mye som kan gjøres med det, siden det er så ferdig moddet som det er.. Endret 18. april 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Feil etter min mening! Alle kabbis, umoddet eller ferdigmoddet, kan gjøres noe med! Til trådstarter: Lag en liste over alt du synes er stygt med kabinettet og kom på løsninger på hvordan du kan fjerne/modifisere alt det stygge! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 det er ingenting som er stygt med kabinettet.. egentlig kunne eg trenge litt lys og diverse inne det. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du kan jo sette inn plexiglass i toppen da. Hvis du har vannkjøling eller har planer om å kjøpe det kan du lage hull til radiatoren i toppen. Jeg ville gjort noe med fronten og fjernet den s-en i vinduet, hvis du har midi-tower. Så kan du pusse inn noe i vinduet! Noen småting du kan lage er noen hull i hovedkortbrettet, og legge kabler fra fronten bak der. Du kan og fjerne viftegrillene i kabinettet, hvis det ser ut som hullene er for små. Har du midi eller maxitower? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Gjør noe med fronten!!! Og den S-en i vinduet. Kanskje spray male det? Lissom, tja....grått og blått? Vindu i toppen? Føtter? UV spraye det inni? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Du kan jo sette inn plexiglass i toppen da. Hvis du har vannkjøling eller har planer om å kjøpe det kan du lage hull til radiatoren i toppen. Jeg ville gjort noe med fronten og fjernet den s-en i vinduet, hvis du har midi-tower. Så kan du pusse inn noe i vinduet! Noen småting du kan lage er noen hull i hovedkortbrettet, og legge kabler fra fronten bak der. Du kan og fjerne viftegrillene i kabinettet, hvis det ser ut som hullene er for små. Har du midi eller maxitower? midi... scorpio kabinettet er ikke i maxi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå