Zenit Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Heisann, Har en IntelliMouse Explorer 4.0 som skaper problemer her. Det ser ut til at venstre museknapp ikke alltid registrerer klikk. Jeg var i butikken og testet musa sammen med selger, og da fungerte den selvsagt perfekt. Sendte den videre inn til tekniker, og ingen feil ble funnet Måtte betale 175kr,-. Nå har jeg og søstera mi testet videre og vi har kommet frem til at ca. 2 - 4 av 100 klikk ikke blir registrert. Det skjer sjelden at ett par klikk droppes på rad. Musa har vært testa på 2 forskjellige pc'er. Man hører helt klart klikkelyden når det skjer. Trykker man derimot hardt på museknappen, fungerer den greit nok. Men det er jo ikke slik man bruker musa til vanlig. Likevel, kan bli igjen vanskelig å demonstrere problemet i butikken Lurer på om noen har hatt lignende problemer med sin 4.0 mus? Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vet kompiser har hatt problemet. Alle har byttet om til Razer Diamondback eller Microsoft muser.. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, og jeg har hørt om flere andre som har hatt det samme problemet. Feilen ligger visstnok i at kontaktflaten fort blir nedslitt og dermed registrerer den ikke alltid klikkene. Det skjedde med meg etter at jeg hadde hatt den i rundt et år, etterhvert ble det så ille at jeg likegodt byttet den ut i en annen mus, som forhåpentligvis har litt lengre levetid enn den skrøpelige innretningen der. Synd egentlig, for på de fleste andre områder synes jeg at det var en virkelig god mus. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Uff, skuffende dette her. Har stort sett alternert litt mellom MS-mus og Logitech og aldri opplevd så dårlig kvalitet. Kommer til å klage på den musa i morra igjen, da skal den gjennom noen hundre museklikk for å bevise problemet. Har kun hatt musa i ca. 4 måneder. Ja, det er ellers en veldig god mus. Men nå har jeg blitt skremt, tror det blir Logitech på meg fremover. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Fikk til slutt bytta musa Dro innom Datakjeden i dag og klagde, og endelig fant de samme feilen som meg og jeg fikk ny mus. Fikk også pengene tilbake for reparasjonen der de ikke oppdaget noen feil, så litt ros for bra service skal de ha. Jaja, får se hvor lenge denne varer... Lenke til kommentar
meeko Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hadde samme problem med min mus. Åpnet musen, og sprayet litt kontaktspray på knappene, og siden det har musen fungert perfekt. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hadde samme problem. Kastet den. Har hatt flere mus siden, og alle har hatt høyere kvalitet enn den. Så jeg kjøper ikke en ny Microsoft-mus før det kommer en versjon 5 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Intelli 4 er kjent med det problemet. Min var sånn etter et år så fikk jeg ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå