Gå til innhold

Hvor lang garanti på Toshiba Satellite?

Anbefalte innlegg

Har ei bærbar maskin her som jeg har et problem med...

Det er muligens en feil i grafikkortet. Får alltid melding med rødt kryss hvor det står " feil med grafikkort maskinvaren"(eller noe i den duren) når jeg starter vice city og sims 2 og noen ganger i CS...

Når jeg trykker OK kommer jeg etter en stund inn til skrivebordet med 16-fargersmodus og 680*860 oppløsning(er ikke sikker på tallet siden maskinen vanligvis ikke støtter dette, fordi minimum er på 800 * 600.

Problemet har jeg hatt helt siden jeg kjøpte den, men jeg har ikke vert noe særlig brydd med det, siden det er bare søsteren min som vil ha sims 2... Men det er plagsomt i lengden da, når hun kommer hveeer gang og spør: "Har du fiksa pcen??" og "Lever pcen nå da!!!" hehe :p

Men det skjer som sagt også i CS, og det er litt plagsomt....

Modell: SA-40-221

Har planer om å sende maskinen til elkjøp, der jeg kjøpte den, men jeg har bare denne maskinen som er operativ og jeg trenger den på et lanparty 13-15 mai der jeg er admin, så jeg kan ikke risikere at pcen ligger i oslo på et verksted den tiden....

Jeg kjøpte den 11.05.04

Hvor lang garanti har jeg på denne?

Om jeg bare har 1 års garanti får jeg bare levere den snarest... Jeg har vel ikke krav på lånepc?? :p hehe

Tar forbehold om skrivefeil da jeg har det innmari travelt nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...