Gozarpz Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har ei bærbar maskin her som jeg har et problem med... Det er muligens en feil i grafikkortet. Får alltid melding med rødt kryss hvor det står " feil med grafikkort maskinvaren"(eller noe i den duren) når jeg starter vice city og sims 2 og noen ganger i CS... Når jeg trykker OK kommer jeg etter en stund inn til skrivebordet med 16-fargersmodus og 680*860 oppløsning(er ikke sikker på tallet siden maskinen vanligvis ikke støtter dette, fordi minimum er på 800 * 600. Problemet har jeg hatt helt siden jeg kjøpte den, men jeg har ikke vert noe særlig brydd med det, siden det er bare søsteren min som vil ha sims 2... Men det er plagsomt i lengden da, når hun kommer hveeer gang og spør: "Har du fiksa pcen??" og "Lever pcen nå da!!!" hehe Men det skjer som sagt også i CS, og det er litt plagsomt.... Modell: SA-40-221 Har planer om å sende maskinen til elkjøp, der jeg kjøpte den, men jeg har bare denne maskinen som er operativ og jeg trenger den på et lanparty 13-15 mai der jeg er admin, så jeg kan ikke risikere at pcen ligger i oslo på et verksted den tiden.... Jeg kjøpte den 11.05.04 Hvor lang garanti har jeg på denne? Om jeg bare har 1 års garanti får jeg bare levere den snarest... Jeg har vel ikke krav på lånepc?? hehe Tar forbehold om skrivefeil da jeg har det innmari travelt nå Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Du har selvsagt lagt inn siste skjermkortdrivere? Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Ja, jeg har det... Og det står maskinvarefeil. Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 How`dy Gozarpz Skriv inn serienummeret ditt på denne siden, du får da opp all info om maskinen inkl "warranty". Serienummeret er etter det jeg husker på 9 tall pluss en bokstav (vanligvis "G") http://194.25.190.31/unit-details-php/unit...s_interface.php? lykke til ! -W Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Takk for linken! Men en ting.... På warranty stod det 730 dager garanti. Stemmer det? Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, det høres mer fornuftig ut. Kontakt TXL Datapartner på Stålfjæra i Oslo, da de har garantireparasjoner på Toshiba-maskiner i Norge. Håper dette var til hjelp ! -W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå