XciTe Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hei! Jeg skal selge gammel PCn min med 160 gigabytes harddisk. Men jeg har også en 250 gb harddisk som jeg tar ut først. men for å ikke miste noe data fra 160 gigern kjøper jeg i tillegg til 300 som jeg overfører til fra 160disken... Men hvordan vet jeg hvilke partisjoner som tilhører hvilken harddisk? Liksom hva tilhører 250 gigern og hva tilhører 160'ern? Er virkelig den eneste utveien å ta ut 250 gigern først? Da blir det jo teit om operativsystemet er på 250 gigern! haha da får jeg ikke med meg filene anyways. Noen som kan hjelpe meg med dette lille dilemmaet? takk for svar.. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Bruk Diskebehandling, der burde du kunne få oversikt. Vil tro du har os på c:\, du ser lett om c:\ ligger på 250Gb eller 160GB disken der. Endret 18. april 2005 av MorePower Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Gå til : Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> datamaskin behandling -> Diskbehandling. Der kan du se hvilke partisjoner som hører til de forskjellige diskene. Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hvor finner jeg diskbehandling da ? uff Trodde jeg visste hvor det var. men neida *edit* Ok Texas Stovner Endret 18. april 2005 av XciTe Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Jess takk C D E F var 160 gigern. altså OS'et Flott! Da er det bare å kjøre igang ! tusen takk folkens Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dette har jeg rotet med litt selv. Hadde 2 hardisker på 80gb og inneholdt filmer på begge og i starten glemt hvilken som som var hvem men er lettere hvis du ikke har 2 eller fler hardisker som er like store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå