Simi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg kjøpte for ikke så lenge siden en ny pc. Når jeg starter opp maksinen for jeg av og til dette skjermbildet, (se vedlagt bilde) Tror kanskje det er rammen som skaper er årsaken, men jeg er ikke sikker. Dette skjer bare av og til, men det er sinsykt irriterende. For å komme inn i windows igjen må jeg vanligvis restarte maskinen 1-5 ganger. Jeg har: AMD Athlon 64 3500+ ''Winchester'' Crucial BallistiX PC3200 2x512 MB DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D Sapphire Radeon X800 XL NorthQ 500W Noen som har hatt lignende problemer eller vet hva som er galt? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har hatt samme problem, og da har det vært defekt cpu som har laget problemer. For videre feilsøking anbefaler jeg å laste ned memtest86, brenn ut, og kjør gjennom flere ganger. Her har du en forklaring til hva den feilmeldingen betyr : http://aumha.org/win5/kbestop.php#0x8e (ja, det er litt kryptisk) Lenke til kommentar
Simi Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Kjørte memtest i løpet av natten, fikk 1-2 feil i test 4 hver gang testen kjørte. Har hørt at andre som har samme hk som mg har hatt stabilitets problemer med rammen, og at dette løste seg når de flashet, bios. For prøve det ut idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå