Gå til innhold

GForce4 TI4600 + Nforce2 Ultra400 = Trøbbel?

Heia

Anbefalte innlegg

Hei..

Bygger en budsjett pc til søs...Aopen AK79D 400VN, XP 2600+ T-Bred(333FSB), WD 120gig, 512meg PC3200, GForce4 TI4600..

Skal gjøre en clean installasjon på dette systemet, men når inst. skal starte så går den i blå skjerm, inst vil ikke forsette pga Windows beskyttelse....Bytta som en start ut skj.kortet til ett R9800Pro, inst. gikk knirkefrit..

Er det noen kjente probl. med Gforce av denne typen & Nforce brikkesettet?

Apropos, det er ett Gainward kort..

Endret av Heia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde selv et slikt kort på mitt ASUS A7N8X-Deluxe (nforce 2 ultra400) Det gikk helt knirkefritt, har du testet kortet på en annen maskin?

Nei, men jeg satte det inn igjen etter å ha installert med Radeon kortet, og da kjørte det ok, ihvertfall den lille stunden jeg prøvde..

Har allt på jobb, så jeg har ikke mulighet til å prøve det i en annen pc før i morgen.

prøvd å sette det skjermkortet på en anen pc'e`? Kan være at gf kortet er sarva.

Kortet er "nytt" dvs Demo kjøpt på Komplett...Om det er en 100% garanti på at det er iorden...

En ting jeg kom til å tenke på..Dette er jo ett AGP 2/4X kort, kan problemet skyldes at/hvis AGP i BIOS er satt til 8X..?

Endret av Heia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...