Heia Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hei.. Bygger en budsjett pc til søs...Aopen AK79D 400VN, XP 2600+ T-Bred(333FSB), WD 120gig, 512meg PC3200, GForce4 TI4600.. Skal gjøre en clean installasjon på dette systemet, men når inst. skal starte så går den i blå skjerm, inst vil ikke forsette pga Windows beskyttelse....Bytta som en start ut skj.kortet til ett R9800Pro, inst. gikk knirkefrit.. Er det noen kjente probl. med Gforce av denne typen & Nforce brikkesettet? Apropos, det er ett Gainward kort.. Endret 18. april 2005 av Heia Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 prøvd å sette det skjermkortet på en anen pc'e`? Kan være at gf kortet er sarva. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hadde selv et slikt kort på mitt ASUS A7N8X-Deluxe (nforce 2 ultra400) Det gikk helt knirkefritt, har du testet kortet på en annen maskin? Endret 18. april 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Heia Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hadde selv et slikt kort på mitt ASUS A7N8X-Deluxe (nforce 2 ultra400) Det gikk helt knirkefritt, har du testet kortet på en annen maskin? Nei, men jeg satte det inn igjen etter å ha installert med Radeon kortet, og da kjørte det ok, ihvertfall den lille stunden jeg prøvde.. Har allt på jobb, så jeg har ikke mulighet til å prøve det i en annen pc før i morgen. prøvd å sette det skjermkortet på en anen pc'e`? Kan være at gf kortet er sarva. Kortet er "nytt" dvs Demo kjøpt på Komplett...Om det er en 100% garanti på at det er iorden... En ting jeg kom til å tenke på..Dette er jo ett AGP 2/4X kort, kan problemet skyldes at/hvis AGP i BIOS er satt til 8X..? Endret 18. april 2005 av Heia Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det skader ikke å sette den på AGP 4X.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå