Jimmy Pop Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 En kompis av meg formaterte harddisken sin forleden, og tok seff ikke backup av driveren til nettverkskortet sitt. Jeg har letet nesten overalt, så siste utvei! Kan noen hjelpe meg med å finne drivere, eventuelt si meg hvor jeg kan finne, til dette kortet? ATI AT-2500TX PCI Han har win2000... [ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-07-07 03:17 ] Lenke til kommentar
baldytheman Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Du bør ta ut nettverkskortet og sjekke chip´n på det - på vanlige nettverkskort er det ofte Realtek chip - da er det bare å notere nummeret på chip´n og sjekke med Realtek driver download. Og uansett om ikke det er Realtek, så kommer du nok lengre med å sjekke chip´n uansett, du vil kunne bruke nummeret du finner der og gjøre et søk eller fem på nettet etter produsent. Men jeg vedder ei flaske med god vin på at det er en eller annen Realtek chip på dette nettverkskortet også :wink: Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 http://www2.driverguide.com/uploads/upload...ads10/2085.html prøv denne :smile: Post Scriptum: Jeg vet ikke om det er den riktige driveren for deg. _________________ Crepa, pezzo di merda, e vai a sucare cazzi su un aereo! [ Denne Melding var redigert av: Mortal på 2002-07-07 03:51 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå