Gå til innhold

Hvor kan mann chippe xboxen sin ?

ClonZerZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har en forholdsvis ny Xbox (versjon 1.6 f.eks) så kan jeg informere om at jeg har en DuoX2 chip fra Digistore.no i min. Dette er den hvite varianten, og med den kan jeg gjøre alt jeg vil, og sikkert mye mer. Denne chippen er ganske så rimelig, og hvis man ønsker det, kan man legge i 5-700,- mer og få en Xecuter 3 chip, pluss LCD-display foran på Xboxen. Jeg hadde derimot ikke prioritert dette, da de enklere chippene gjør alt for meg.

Bare å sende meg en PM hvis du lurer på noe. Jeg er temmelig grønn på alle forskjellige chipper og programvaretyper til Xbox, men jeg har tross alt chippet min selv (lodding og alt sånt stress), så jeg er stolt nok til å gi deg noen tips!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg fikk chippet min hos www.boxmod.net og er meget fornøyd. De har en slogan som går noe slik: "Vi modder din xbox innen 48 timer". De dekker også Xboxen hvis noe skulle gå helt på trynet under chippingen og supporten den er god.

Jeg er ikke på noen som helst assosiert med BoxMod men forteller bare min efaring med dem.

**EDIT**

de holder til i Oslo...

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
jeg fikk chippet min hos www.boxmod.net og er meget fornøyd. De har en slogan som går noe slik: "Vi modder din xbox innen 48 timer". De dekker også Xboxen hvis noe skulle gå helt på trynet under chippingen og supporten den er god.

Jeg er ikke på noen som helst assosiert med BoxMod men forteller bare min efaring med dem.

**EDIT**

de holder til i Oslo...

Leverte xboxen min hos han også!

De holder seg på Majorstua

Lenke til kommentar
http://www.boxmod.net/index.php?pagename=firstpage.php

hva mener de med akk hva den skjuler? på xbox crystall.. har en sånn selv

De mener vel hva Xbox skjuler(modet). Så vidt meg bekjent så er det ikke noen forskjell på Crystal vs. vanlig, bortsett fra fargen. ;)

Har vært hos www.boxmod.net selv i dag og fått min modet. Han gjorde det med en gang, og svært god service. Anbefalles!

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...