ClonZerZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Som dere ser i tittelen så lurer jeg på hvor man kan få sin Xbox chippet?? Kan man f.eks få det gjort på spaceworld eller noen lignende butikk ?? Tusen takk for hjelpen !! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Nei, spaceworld gjør det ikke. *slettet* Endret 20. april 2005 av EssspeN Lenke til kommentar
ClonZerZ Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Okei.... Har du noen anbefaling av modchip som ikke er for dyr, men som har de fleste egenskapene man kan få nytte av ?? Sender mann inn sin Xbox til digistore for at de skal chippe den eller ?? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hvis du har en forholdsvis ny Xbox (versjon 1.6 f.eks) så kan jeg informere om at jeg har en DuoX2 chip fra Digistore.no i min. Dette er den hvite varianten, og med den kan jeg gjøre alt jeg vil, og sikkert mye mer. Denne chippen er ganske så rimelig, og hvis man ønsker det, kan man legge i 5-700,- mer og få en Xecuter 3 chip, pluss LCD-display foran på Xboxen. Jeg hadde derimot ikke prioritert dette, da de enklere chippene gjør alt for meg. Bare å sende meg en PM hvis du lurer på noe. Jeg er temmelig grønn på alle forskjellige chipper og programvaretyper til Xbox, men jeg har tross alt chippet min selv (lodding og alt sånt stress), så jeg er stolt nok til å gi deg noen tips! Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det lov å snakke om sånt i dette forumet? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det lov å snakke om sånt i dette forumet? Ja, modifisering ol er lov, men å reklamere for egne tjenester er ikke det. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det lov å snakke om sånt i dette forumet? Ja, modifisering ol er lov, men å reklamere for egne tjenester er ikke det. beklager, var ikke klar over det Lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 beklager, var ikke klar over det Du er langt fra den første eller eneste som gjør det.. :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Som dere ser i tittelen så lurer jeg på hvor man kan få sin Xbox chippet??Kan man f.eks få det gjort på spaceworld eller noen lignende butikk ?? Tusen takk for hjelpen !! hvor bor du? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) jeg fikk chippet min hos www.boxmod.net og er meget fornøyd. De har en slogan som går noe slik: "Vi modder din xbox innen 48 timer". De dekker også Xboxen hvis noe skulle gå helt på trynet under chippingen og supporten den er god. Jeg er ikke på noen som helst assosiert med BoxMod men forteller bare min efaring med dem. **EDIT** de holder til i Oslo... Endret 6. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jeg fikk chippet min hos www.boxmod.net og er meget fornøyd. De har en slogan som går noe slik: "Vi modder din xbox innen 48 timer". De dekker også Xboxen hvis noe skulle gå helt på trynet under chippingen og supporten den er god. Jeg er ikke på noen som helst assosiert med BoxMod men forteller bare min efaring med dem. **EDIT** de holder til i Oslo... Leverte xboxen min hos han også! De holder seg på Majorstua Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 De skal jeg bruke og. Veldig hyggelig fyr, ringte han i dag, skal levere den imorgen og får den tilbake med en gang. Lenke til kommentar
Tornardo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har brukt spillchip.com .. De holder til på torshov i oslo, fikk tilbake xboxen samme kvelden. Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvis du holder til i Stavanger området, vil jeg anbefale www.xunlock.com De holder til rett utenfor Sandnes. Hyggelige folk, og veldig bra support Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 http://www.boxmod.net/index.php?pagename=firstpage.php hva mener de med akk hva den skjuler? på xbox crystall.. har en sånn selv Lenke til kommentar
mintman Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) http://www.boxmod.net/index.php?pagename=firstpage.php hva mener de med akk hva den skjuler? på xbox crystall.. har en sånn selv De mener vel hva Xbox skjuler(modet). Så vidt meg bekjent så er det ikke noen forskjell på Crystal vs. vanlig, bortsett fra fargen. Har vært hos www.boxmod.net selv i dag og fått min modet. Han gjorde det med en gang, og svært god service. Anbefalles! Endret 7. mai 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jøss, er litt overraska på hvor mange som har sendt xboxen sin hos samme person. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvordan finne ut hvilken verisjon du har? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvordan finne ut hvilken verisjon du har? Står et sted på www.xbox-scene.com under tutorial. Orker ikke finne fram link, så det får du finne selv Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) ---- Endret 8. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå