Bamsemor Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg er så optimistisk at jeg prøver en gang til å få hjelp til dette; Jeg får et OK bilde på PC, men ikke lyd. Kobling fra VHS-TV-utgang på videospilleren til TV-kort på PC. Kobler jeg det til en vanlig TV, er det lyd. Kabelen jeg bruker er en scart-konverter..som er riktig koblet etter fargekodene På innstillingene i Pinnacle - Capture Source står følgende: Video : ASUSTV7134 WDM Audio: SB Audigy (BC00) Analog mix PAL : 4:3 På Capture Format står: AVI Quality : Good Har overført video-opptaket til tidslinjen og får beskjed om følgende: "You have added a clip to this project that uses a non-standard video frame rate. This may cause AV-sync problems during Make Movie " Om noen kan hjelpe, hadde jeg blitt veldig glad..skal være en overasskelse til en konfirmasjon. Mulig dette har vært oppe på forumet før, men jeg greier ikke å finne det ! haster litt :-) Lenke til kommentar
Bamsemor Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Har fått til lyden nå, men hva skal jeg gjøre med dette: "You have added a clip to this project that uses a non-standard video frame rate. This may cause AV-sync problems during Make Movie " Ingen vits i å spille over noe hvis jeg ikke får laget filmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå