Treging Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg har en ati radeon 8500 kort. Bruker de drivene jeg fikk med. Pal-b norge og de innstillinge har jeg prøvd(alle tror jeg), men allikevel får jeg til, at det kommer farge på TV-en min. Hjeeeeeeeeeeellllllllllppppppppppppp meg PLZ !!!!! Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Bruker du s-video kabel....? Så kjører du composit signal ut... ikke ha den på automatisk men op Composit... prøv det.. Virker som om ikke tv'en din støtter s-video signaler... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Yup, hvis ikke TV'en din kan motta S-Video signalet så får du svart/hvit bilde. Lenke til kommentar
aron Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Er det s-video inngang på tv´n så støtter den s-video. Selv kjører jeg Matrox G450 Dualhead. Bruker s-video inngangen jeg k..a en del med sorthvit jeg også. Det falt meg ikke inn at jeg skulle bruke noe annet en PAL som utgangssignal. Men med NTSC så dukket fargene opp. og DVDfilmene går så det suser med klare fine bilder. Lett er det å justere farge og kontrast osv fra driveren... :smile: Bruker da nevnte skjermkort og PowerDVD 3.0 på en PIII 733 maskin med Abit BX133 raid og ca 400 meg ram. Om Matrox ikke er det beste 3d kortet til spill osv er de nok blant de bedre til kjøring av 2 skjermer. Kjører en 19" + 17" i forskjellig oppløsning osv på kontoret og dette fungerer bra med moderne programvare. De gamle programmene går best på hovedskjermen, for ellers dukker medingsbokser osv opp på motsatt skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå