nettis Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg har en NOKIA 3510. Jeg skal ha wap til denne, jeg har et sense.intro abbonement. På sense siden står det at jeg har mulighet til å bruke wap. Men det står ingenting om hvordan jeg konfigurer min 3510. Noen her som vet hvordan jeg konfigurer WAP til NOKIA 3510 med et Sense.intro abbonement? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Ring å snakk med kundeservice. Hos telenor skulle en sende: "gprs 3510" til 1999, men jeg fikk aldri noen konfigurasjon tilbake. ?? Men for all del, bruk GPRS nettet! det er MYE billigere enn vanlig wap. Ettersom 3510 har støtte for dette så bør du bruke det. Jeg vil tro at det er 5-10 ganger billigere med gprs enn de som er uten. Så hvis du ser noen konfigurasjoner noen plasser, så må du sørge for at den er konfigurert for gprs. Her er for øvrig oppsettet mitt: Innstillingsnavn: "det du vil" Startside: http://wap.vg.no/ Tilkoblingstype: Midlertidig Tilkoblingssikkerhet: Av Databærer: GPRS GPRS-tilkobling: Alltid tilkoblet (du betaler kun når du surfer på WAP) GPRS-tilgangspunkt: wap IP-adresse: 010.010.010.010 Godkjenningstype: Normal Innloggingstype: Automatisk Brukernavn: *blank* Passord: *la være blank* Du finner dette oppsettet på vg, hvis du er i tvil på dette med alltid oppkoblet. Med gprs betaler du kun for hvor mye du laster ned, ikke hvor lenge. Lenke til kommentar
tarild Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 send GPRS 8310 til 1999, ser ikke ut til at de har gidda å mekke en til 3510, men den til 8310 funker fint på min 3510 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå