Gå til innhold

Fortsatt feil :'(

Anbefalte innlegg

Gikk inn i sikerhetsmodus og sletta msn 7.0 men ser ut som det ikke hjalp, det gikk ikke ann å slette den fra Leggtil\ Fjern programmer, så jeg la den i søpplekassa istedenfor i tilfelle jeg må gjenoprette den,

når den kommer til velkomstmenyen så bruker den lengre tid til å logge seg på enn vanlig, jeg prøvde som du sa Ongabonga. men det fungerer nok ikke, det kommer den gode gamle feilmeldingen til XP: explorer.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. og sånnt tull :( er det noe annet jeg kan prøve på som evt kan fikse feilen eller er det eneste som må til er å formatere og legge inn XP på nytt?

MVH alex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du har gjort nå er jo alt utenom det du skulle gjøre:) Du skulle ikke avinstallere msn, bare sørge for at det ikke starter med Windows. Nå har du slettet mappen, men kanskje ikke den prosess som skaper problem.

Forslag: Hvis du har XP-cden, start i sikkermodus, legg inn cd-en, og velg så start/run, og der skriver du

sfc /scannow

Windows vil sjekke om systemfilene dine er i orden, eventuelt legge inn på nytt de som ikke er dt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...