Cezar87 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Gikk inn i sikerhetsmodus og sletta msn 7.0 men ser ut som det ikke hjalp, det gikk ikke ann å slette den fra Leggtil\ Fjern programmer, så jeg la den i søpplekassa istedenfor i tilfelle jeg må gjenoprette den, når den kommer til velkomstmenyen så bruker den lengre tid til å logge seg på enn vanlig, jeg prøvde som du sa Ongabonga. men det fungerer nok ikke, det kommer den gode gamle feilmeldingen til XP: explorer.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. og sånnt tull er det noe annet jeg kan prøve på som evt kan fikse feilen eller er det eneste som må til er å formatere og legge inn XP på nytt? MVH alex Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det du har gjort nå er jo alt utenom det du skulle gjøre:) Du skulle ikke avinstallere msn, bare sørge for at det ikke starter med Windows. Nå har du slettet mappen, men kanskje ikke den prosess som skaper problem. Forslag: Hvis du har XP-cden, start i sikkermodus, legg inn cd-en, og velg så start/run, og der skriver du sfc /scannow Windows vil sjekke om systemfilene dine er i orden, eventuelt legge inn på nytt de som ikke er dt. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Elendig emnetittel, forteller meg i alle fall ikke hva selve posten handler om. Du bør nok forandre den. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Han bommet på reply og brukte new topic:) Samme innlegget finnes i Explorerfeil-tråden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Han bommet på reply og brukte new topic:)Samme innlegget finnes i Explorerfeil-tråden. Men alle gjør feil Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg