Gå til innhold

Nytt hovedkort fungerer ikke med gammelt kabinett

kenny64

Anbefalte innlegg

Hey.. Jeg har netopp kjøpt meg et Asus A7V600-X, KT600 hovedkort. Saken er at kabinettet jeg bruker fungerer ikke med hovedkortet. D er et gammelt kabinett, pluss der er ikke start knapp.. hovedkortet som var der før fungerte bra sånn d var bare å trykke på power knappen på stømforsyninga da startet maskina. Men d hovedkortet som jeg har kjøpt nå fungerer ikke sånn :( noen måte jeg kan får hovedkortet til å fungere sånn at jeg bare trenger å trykke på power knappen på stømforsyningen ?

Endret av kenny64
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar

HVOR gammelt kabinett? er det et AT kabinett, vil det ikke virke, men da har du antageligvis ikke fått montert det....

hvis det er et originalt HP/AST/COMPAQ/DELL/FUJITZU-SIEMENS kabinett, er det ikke sikkert du kan bruke det

har du bilde(r )?

Endret av Cilleron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...