Simi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Jeg kjøpte for ikke så lenge siden en ny pc, og av og til når jeg starter opp maksinen for jeg dette skjermbildet, (se vedlagt bilde) Dette skjer bare av og til, men det er sinsykt irriterende. For å komme inn i windows igjen må jeg vanligvis restarte maskinen 1-5 ganger. Jeg har: AMD Athlon 64 3500+ ''Winchester'' Crucial BallistiX PC3200 2x512 MB DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D Sapphire Radeon X800 XL NorthQ 500W Noen som har hatt lignende problemer eller vet hva som er galt? Endret 18. april 2005 av Simi Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 defekt minne kan være, prøv en og en brikke, evt prøv andre ram brikker Lenke til kommentar
Simi Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 OK, takk, Skal testes.. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hva gjør du på pc når den slår seg vrang? Lenke til kommentar
Simi Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Jeg gjør ikke noe spesielt på pcen, det er under oppstart det skjer, etter at du ser windows skjermen med loadingen. Kjørte memtest i løpet av natten, å der fikk jeg 1-2 feil i test 4 hver gang jeg kjørte testen. Har hørt at andre som har samme hk som meg har hatt stabilitets problemer med rammen, å at dette løste seg når de flashet bios. For vel prøve det idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå