Deadringer Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 dajeg kom inn på startsida så jeg denna linken: Vinn signerte singler fra homsepatrulien det første som kom opp i hode mitt var, hvem i all verden vil vinne dårlige popsingler signert av en gjeng som gir homoseksuelle et enda dårligere rykte? uff nei, er det noe jeg ikke vil ha så er det detta Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Og så radbrekking av en av de virkelig klassiske hi-nrg-låtene dah. Brrrr... Første CD'en jeg noensinne kjøpte var forøvrig Dead or Alive sin Youthquake (der You spin me round var den store hiten) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Snakk om å skjende en hitlåt... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Oh! Oh! *sende inn svar* Bare å krysse fingrene nå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Oh! Oh! *sende inn svar* Bare å krysse fingrene nå Du kan sikkert få klem også om du møter opp når de skal ha release i div. butikker. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Homsepatruljer er egentlig ikke homofile men penge-file.... vil du komme med noe som vi ikke vet fra før? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Oh! Oh! *sende inn svar* Bare å krysse fingrene nå syke, syke mann :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Homsepatruljer er egentlig ikke homofile men penge-file.... vil du komme med noe som vi ikke vet fra før? You would know, TLZ. Seff skal jeg være med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå