Noozy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hallo! Jeg skal nå gå til innkjøp av en Dell Ultrasharp 2001FP. Jeg har fra før en 17" lcd i aluminium/sølv. Ettersom jeg nå kommer til å kjøre dual-screen, så er det vel best å kjøpe en skjerm som passer bra inn til den jeg har fra før. Det som er at jeg ikke kan finne et bra bilde av hvordan "Dual Tone"-versjonen av Dell Ultrasharp 2001FP ser ut? Den skal vel være grå/sølv etter det jeg forstår, men hadde vært fint å sett et bilde av den. Har ikke lyst å ha en svart skjerm, som er det andre alternativet. Er det noen som har denne i "dual tone" og har et bilde av den som det er mulighet for å se? Noozy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 http://images.google.no/images?hl=no&lr=&q...e&btnG=S%C3%B8k Hjelper dette? Ser jo ut som om de er sølv.. Lenke til kommentar
Noozy Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Har sett på de bildene der ja, og det ser ut som det er sølv ja. Men må jo si det er rart at man ikke kan finne større bilder av denne skjermen i dual tone-fargen. Har lett overalt på nettet Lurer forresten på om det blir et plastikkpreg over en slik sølvfarge?! Hadde uansett vært fint om noen har et stort bilde, gjerne et "hjemmesnekra" bilde, av denne skjermen i nettopp dual tone. Noozy Endret 18. april 2005 av Noozy Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har sett på de bildene der ja, og det ser ut som det er sølv ja. Men må jo si det er rart at man ikke kan finne større bilder av denne skjermen i dual tone-fargen. Har lett overalt på nettet Lurer forresten på om det blir et plastikkpreg over en slik sølvfarge?! Hadde uansett vært fint om noen har et stort bilde, gjerne et "hjemmesnekra" bilde, av denne skjermen i nettopp dual tone. Noozy Hjelper dette??? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det var et minimalistisk PC bord må jeg si Hvis det trengs kan jeg ta et bilde av min "Dual Tone" i 6Mpix...? Lenke til kommentar
Noozy Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Det hjalp det bildet der ja takker lordbiggi!! Men hadde vært fint med et bilde fra deg også Krapfoss.. 6 mpx bilde sier jeg ikke nei til Gjerne et nærbilde Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det var et minimalistisk PC bord må jeg si Hvis det trengs kan jeg ta et bilde av min "Dual Tone" i 6Mpix...? Det er PCbord/kabbinett :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå