Gå til innhold

Explorer Feil Stort Problem jeg ikke fikser :(

Anbefalte innlegg

Heisann!

jeg har et stort problem, når jeg skrur på pcen min fungerer den som normalt, men når den logger seg på min bruker så er det ikke noe som kommer opp untatt bakgrunnsbildet mitt, alt av ikoner og menylinja er borte, dette er noe som kom når jeg la inn MSN7.0, jeg har aldri vært borti dette noen gang, og når jeg tar (ctrl alt del) og tar ny oppgave og skal gå inn på HD så får jeg den rapport feilen som man får i XP også får jeg feil med at han ikke finner ikke angitt enhet C:\ men cmd fungerer, noen som kan gi meg tips og hjelp i løpet av kvelden?

MVH alexander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk inn i sikerhetsmodus og sletta msn 7.0 men ser ut som det ikke hjalp, det gikk ikke ann å slette den fra Leggtil\ Fjern programmer, så jeg la den i søpplekassa istedenfor i tilfelle jeg må gjenoprette den,

når den kommer til velkomstmenyen så bruker den lengre tid til å logge seg på enn vanlig, jeg prøvde som du sa Ongabonga. men det fungerer nok ikke, det kommer den gode gamle feilmeldingen til XP: explorer.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. og sånnt tull er det noe annet jeg kan prøve på som evt kan fikse feilen eller er det eneste som må til er å formatere og legge inn XP på nytt?

Lenke til kommentar

Det du har gjort nå er jo alt utenom det du skulle gjøre:) Du skulle ikke avinstallere msn, bare sørge for at det ikke starter med Windows. Nå har du slettet mappen, men kanskje ikke den prosess som skaper problem.

Forslag: Hvis du har XP-cden, start i sikkermodus, legg inn cd-en, og velg så start/run, og der skriver du

sfc /scannow

Windows vil sjekke om systemfilene dine er i orden, eventuelt legge inn på nytt de som ikke er dt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...