KFS86 Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Er det noen som har prøvd dette hovedkortet og har noen meninger om det? Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg har det i en av mine maskiner og er VELDIG fornøyd! Litt kult at maskina steig 1000 poeng i 3Dmark bare på bytte fra KG7ARAID til AT7MAX Dette kommer sikkert av at alle Com, Ps2 og paralell/serielle porter er byttet ut med moderne USB2 og Firewire porter. En annen ting jeg liker med dette kortet er at du kan ha 6 forskjellige IDE på egne kabler uten at de må dele kontrollere! Noen mener de trenger veldig mange PCI spor, men jeg for min del har ikke brukt en enda så jeg har tre ledige :wink: Det du må huske på er at mus, tastatur og evt printer må kunne kobles til USB. Jeg har det svarte Logitec setter og printeren er koblet til en annen maskin i nettverket. Go for it! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Ytelsesøkningen kommer av at kt333 chipsettet er langt bedre enn den utdaterte amd760+via686b komboen. Legacy støtten har lite å si på ytelse, men jeg håper også at standarder som ps2 snart dør en rask død... Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Eneste grunnen til at jeg ser på dette er at enten CPUen eller HKet som står i sign. er ødelagt av en eller annen grunn, regner med å få det på garanti siden prosessoren ikke er fysisk skadet på noen måte og heller ikke HKet. Komplett har jo sluttet å selge HKet mitt (kanskje fordi andre hadde samme problem) og derfor får jeg penger igjen for det. Some jeg kan bruke på et MAX kort Har også det svarte settet fra Logitech og skrivere står i nettverk. Må bruke to PCI porter antakelig siden jeg har trådløst nettverks kort og SCSI kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå