Gå til innhold

Unreal Tournament fusker i xp

Anbefalte innlegg

Nei å nei..

nå som jeg hadde gleda meg til å teste UT igjen etter lang tid uten å ha spellt det!

men hva skjer?? absolutt ikke det jeg foretrekker!

opengl funker ikke i det hele tatt, direct3d funker halveigs men med utrolig hakking og ***** farger!

det eneste jeg har igjen da er software rendering og det hakker jo som en helt bare jeg prøve å skru opp oppløsningen! åssen skal jeg få fixa detta her??

spellet funka fett da det var tall bak windows og ikke sleke moderne forkortninger som NT, ME, XP og CE og allslags djevelskap! ce og nt har vært en stund da trur jeg

Ja en ting til.. lyden funker ikke heller.. bare hvis du vil høre på det som høres ut som en trailer full av griser som kræsjer med en melkebil! (uææhh gryynt, boble fosse o.s.v) og selfælgelig den ALTFOR hærlige skrapinga som kommer, jeg slår enhver dj med denna lyden her!!!

det er UT v 4.00 kanskje jeg skulla ha lasta ned 4.36 eller noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huh? unreal? funker det tilfredstillende i xp? åssen fekk du tell det da? bare ved å oppdatere? det finnes jo ikke støtte til opengl eller d3d.. eneste som er der er 3dfx, software og power vr elle noe sånt.. de funka jo ikke akkurat best her.. runda det for 3 dager siden og måtte bruke software rendering! Hver gang jeg møtte på en dude som skaut raketter eller no anna så hakka maskina så jevli at jeg trudde hele opplegget skulle henge seg! Det gjorde det og forsåvidt.. måtte save hvert 5 min for da kom det opp en feilmelding om unreal core fail, loop og massa anna uforståelig! lyden var det eneste som funka! ÆSJ åssen får dekk ting til å funke støtt.. er alltid no geli her! MYE bedre før i tida!!

Lenke til kommentar

Med fare for å være litt off-topic, men alt dette hadde dere sluppet lett unna hvis dere skiftet OS. Nå vil jeg ikke anbefale noe andre OS her for da blir det bare krig igjen, men XP er som de fleste nå har merket ikke det beste til å spille spill, grunnet dårlig støtte for eldre applikasjoner.

Lenke til kommentar

Har faktisk win98se installert osså men har ikke noen akkurat best drivere til skjermkort så den bruker jeg bare til skikkelige gamle spill som ra1, genewars, tycoon deluxe, dune2, doom1 - 2,heretic, hexen, gta 1 - 2 o.s.v!

åja. må ikke glemme duke nukem 1-2 og 3d!!

tilogmed wolf3d men det var ikke detta jeg skulle snakke om!

jeg lasta ned en slekk opengldriver (opengl.drv) fra en siden som stod litt lengre oppi tråden her og det funka faktisk halveigs.. hakkete og jevli støgg grafikk men det funker (halveigs..) sitter og laster ned utpatch 436 og detonator 29.42 så nå fær vi se om det funker dah!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-08 13:14, siDDIs skrev:

unreal 1 fungerer fin i XP

du må ha 226f patchen og den siste opengl driveren, så vil det gå heilt fint

jeg har 226Final patchen, og nyeste driveren fra nvidia (er det den du mener med opengl driver? hvis det ikke er den, så har jeg ikke noe sånt)

men jeg kunne spille unreal helt fint uten noe som helst patcher. (rett fra cd-n)

btw, jeg skulle ta en tur inn i 98se etter å ha brukt xp i en måned eller noe, og det første som møtte meg, gjett hva? nettopp, en blåskjerm :smile:

xp har aldri kræsja hos meg og det funker fint med alle spill jeg har prøvd.

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-09 02:35 ]

Lenke til kommentar

jajamennsann!! UT funker fett det nå etter at jeg har oppdatert til 436! men nå kom den ene feilen som har vært hele tida og det er at hele våpenet (reedemer) ikke vises.. dessa bøylene som stikker ut av våpenet er liksom kutta av.. akkurat som våpenet er pressa for nærme skjermen så ikke alt vises.. det er irriterende! de øvrige våpnene er osså større enn når jeg bruker d3d eller software!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...