voice- Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tiden er kommet for valg av ny telefon. Jeg har to alternativer, vil gjerne ha fler. Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ikke nødvendig, men ønskelig -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Nei -Spill: Ja Form: -Klapp -"Støt/sprut/støv-sikker": Helst solid, så den tåler noen fall i bakken Skjerm: Fargeskjerm. -Over 65000 farger -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1000 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Har ikke mye til overs for Panasonic, LG eller Qtec -Kamera: Ja -Videokamera: Ikke nødvendig, men ønskelig -Symbian: Nei -Triband: Ja -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: Minst 10MB -Minnekort?: Ikke nødvendig, men ønskelig -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ikke nødvendig, men ønskelig -Radio: Ikke nødvendig, men ønskelig -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, MMS og god mikrofon/høyttaler for ringing. Tastene må være gode, og telefonen må takle tasting fort. Jeg går skjelden på nett med mobilen, men vil gjerne ha WAP på stell også. Har iPod, så jeg kommer nok ikke til å bruke eventuell MP3-spiller mye, men radio hadde vært kjekt. Har sett litt på Samsung E720 og Motorola Razr V3, begge ser fine ut, men jeg lurer på hva iTap egentlig går ut på (forskjell fra T9). Uansett telefon bør kunne kjøpes i dag fra en pålitelig forhandler. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Kremt.. Det er ikke alltids bedre å ha mange modeller å velge mellom Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om Tror Razr V3 vil passe deg godt I svart er den jo intent mindre enn totalt diggbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå