Silverpipe Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Valget står mellom Disse og disse. Skal bruke dem til å høre på musikk på mp3 discman, type sony. Hva anbefales? (har du noen bedre forslag i samme pris klass, så bare post) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Koss Porta Pro Måtte jo bare komme. Kanskje du burde se litt på Sennheiser (??) sine? skal vist være veldig bra. Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sennheiser er jo best... men mye dyrere... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg bruker Koss Porta Pro og er strålende fornøyd. Anbefaler det å kjøpe det! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Eg er storfornøyd med Sennheiser PX100, koster 368,- på HiFi Klubben. Er meget portable og kan foldes sammen i inkludert boks for transport. Kort ledning, genial lydkvalitet, perfekt for bærbart utstyr. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 KOSS Porta Pro er absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Til mp3-spelar og anna du bruker i aktivitet foretrekker eg PortaPro og liknande, altså ikkje kopper, dei er best egna til PC-bruk. Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har nettop kjøpt icemat og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Gir min stemme til Koss PortaPro, disse hodetelefonene gir maksimal lyd og jeg er veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Trodde det sto mellom ur 18 og ur 40 ? Da er såfall UR40 å anbefale, mitt UR15 (helt lik ur18 men kunne ikke brettes sammen) mistet lyden på ene siden, fikk da byttet det inn og fikk et nytt. samme problem etter en stund, byttet in og fikk den nyere modellen, ur18. Etter en stund skjedde det samme. Virker som kontakt problem, ikke bare jeg som river å sliter i ledningene skjedd med venner av meg og. Hatt UR40 i ca år nå og er fornøyd med det, foretrekker øreplugger til mp3spilleren.... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Flyttes til et mer passende sted Endret 21. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Sennheiser er jo best... men mye dyrere... Du får jo billige varianter av sennheiser da.. http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7305 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7304 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7354 Endret 21. april 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Koss Pro 3AA Annbefales på det sterkeste, den gamle design var plaget med at høytalerne knakk av, men dette er eleminert i den nye designen, uansett knekker de, får du de reparert kostnadsfritt.... Uansett de BESTE hodetelefonene er uten tvil fra AGK eller GRADO, selv om Sennheiser har noe brae de og... F.eks : AKG K-501, SENNHEISER HD 650 men jeg holder en knapp på RS1 Men med alle High End hodetelefoner må du ha en kraftig forstærker for å få skikkelig lyd av... RA1_Amp Seff Kjøper du både RS1 og RA1 kunne du kjøpt en komplett hjemmekino for halvparten av pengene.... Endret 24. april 2005 av SatanClaws Lenke til kommentar
gsn Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Intresant at de har fikset problemet til 3aa med kvaliteten, hatt 2 stk som knakk rett av. og de var av LABER kvalitet. En som datt i bakken fra pulten, tenkte såpass at jaja, kanskje ikke SÅ rart at d knakk. Andre gangen knakk det når jeg tok det på meg(eller av, husker ikke) da krevde jeg pengene tilbake. Men lyden på headsettet var knall bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå