Gå til innhold

Koss? Hva er bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde det sto mellom ur 18 og ur 40 ?

Da er såfall UR40 å anbefale, mitt UR15 (helt lik ur18 men kunne ikke brettes sammen) mistet lyden på ene siden, fikk da byttet det inn og fikk et nytt. samme problem etter en stund, byttet in og fikk den nyere modellen, ur18. Etter en stund skjedde det samme. Virker som kontakt problem, ikke bare jeg som river å sliter i ledningene skjedd med venner av meg og.

Hatt UR40 i ca år nå og er fornøyd med det, foretrekker øreplugger til mp3spilleren....

Lenke til kommentar

Koss Pro 3AA

Annbefales på det sterkeste, den gamle design var plaget med at høytalerne knakk av, men dette er eleminert i den nye designen, uansett knekker de, får du de reparert kostnadsfritt....

Uansett de BESTE hodetelefonene er uten tvil fra AGK eller GRADO, selv om Sennheiser har noe brae de og... :p

F.eks : AKG K-501, SENNHEISER HD 650 men jeg holder en knapp på RS1

Men med alle High End hodetelefoner må du ha en kraftig forstærker for å få skikkelig lyd av...

RA1_Amp

Seff Kjøper du både RS1 og RA1 kunne du kjøpt en komplett hjemmekino for halvparten av pengene.... :p

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar

Intresant at de har fikset problemet til 3aa med kvaliteten, hatt 2 stk som knakk rett av. og de var av LABER kvalitet. En som datt i bakken fra pulten, tenkte såpass at jaja, kanskje ikke SÅ rart at d knakk. Andre gangen knakk det når jeg tok det på meg(eller av, husker ikke) da krevde jeg pengene tilbake. Men lyden på headsettet var knall bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...