Maranai Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hvorfor er de så like http://www.norek.no og http://www.komplett.no Lenke til kommentar
geokri Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 fordi det er norekgruppen som eier komplett..... Norek selger til forhandlere, mens Komplett selger til forbrukere. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Norek er leverandøren. Komplett er forhandleren. Det finnes flere som er nesten helt like. De bruker et felles oppsett/portal for siden sin. Og det skulle vel kunne tenkes at eierne som sitter helt bakerst, har både Norek og Komplett på lista over eiendommer. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Fordi Norek er importøren komplett benytter seg av tror jeg.. Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 ok men jeg finner ingen prisliste over varene på norek.no. Heller ingen "KJØP" knapp. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) ok men jeg finner ingen prisliste over varene på norek.no. Heller ingen "KJØP" knapp. Norek.no er for bedrifter, Komplett.no er for privatpersoner. Norek er grossist. Man må ha brukernavn og være innlogget for å se priser. Endret 18. april 2005 av lavizh Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ok men jeg finner ingen prisliste over varene på norek.no. Heller ingen "KJØP" knapp. Kun registrerte forhandlere får dette. Er du forhandler kan du sende inn forhandlersøknad, går den igjennom får du brukernavn og passord, og da får du sett prisene. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Fordi du er ingen forhandler som har søkt om tilgang. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Norek.no er for bedrifter, Tja, si heller det slik. Norek er for bedrifter som selger datautstyr til andre bedrifter og privatpersoner. Norek er ikke interessert i å selge pc'er til Ola's Kebab eller noe i den duren... Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 okey, men for at komplett skal tjene noe på å selge varene så må de kjøpe billigere fra norek.no og selge litt dyrere på komplett.no. Og dersom jeg får tilgang til norek.no vil det være billigere å handle der istedenfor?!? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Norek er grossist og selger kun til registrerte forhandlere. Du ser derfor ikke prisene før du er logget inn, og får heller ikke mulighet til å kjøpe. Dette fremgår klart av websidene deres: Link. Dersom du ønsker å bli forhandler foreslår jeg at du kontakter dem direkte. Da stenger vi denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg