Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Søker etter et kabinett med plexiglass i siden som passer bra til OCZ ModStream 450w. Skal putte inn litt lys etc, kanskje vannkjøling etterhvert. Noen ideer? Max rundt en tusenlapp (Vannkjølingkabinettet fra Lian Li er litt dyrt) Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 med kriteriene dine, har du jo masse å velge mellom, så du får gå etter hjertet... Men min anbefaling er som alltid CM Stacker + Plexi dør. Utrolig pent!!! Lenke til kommentar
Midran Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 med kriteriene dine, har du jo masse å velge mellom, så du får gå etter hjertet... Men min anbefaling er som alltid CM Stacker + Plexi dør. Utrolig pent!!! sier det samme, skal lete lenge etter ett finere å mer stilfult kabinett en CM stacker, og god plass er det også i det! (utelukker lian li pga er litt oppskrytt, men ja! fine å se på) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 noen som har noen bedre detalj bilder og evt en viftestyring som passer bra? har de medfølgende stille vifter? noen andre strømforsyninger fra samme nettbutikk som kan anbefales (mindre frakt ) takker for all hjelp, tror jeg går for et CM Stacker Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hm, jeg kommer ikke inn på siden til Microplex, kanskje den er nede? Anyway. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt alt fra Microplex, for der har du MYE bedre utvalg i viftestyring og PSU. Ville gått for en Sunbeam Rheobus viftestyring, og en bZerk PSU i sølv eller svart (avhengig av hvilken farge du velger på kabinettet...). Specs. og bilder av CM Stacker Test av CM Stacker. Video Endret 18. april 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
Midran Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hm, jeg kommer ikke inn på siden til Microplex, kanskje den er nede? Anyway. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt alt fra Microplex, for der har du MYE bedre utvalg i viftestyring og PSU. Ville gått for en Sunbeam Rheobus viftestyring, og en bZerk PSU i sølv eller svart (avhengig av hvilken farge du velger på kabinettet...). Specs. og bilder av CM Stacker Test av CM Stacker. Video Microplex er en fine butikk! kjøpte meg nettopp en bZerk PSU der fra, funker fint som fy, den er stille, har kabelstrømper på alt og er fin å se på (svakt blått lys på mindste vifte hastighet).... en knall PSU, (venter på at pengene skal komme i hånda så jeg får mitt Stacker på gulvet ) Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Du kan bare glede deg, Midran. CM Stacker er det beste kabinettet jeg har vært borti noensinne. Enorm jobbeplass, beste kjøleevne jeg har sett og veldig pent å se på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå