Gå til innhold

Beste kabinettet m/ vindu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
med kriteriene dine, har du jo masse å velge mellom, så du får gå etter hjertet... ;) Men min anbefaling er som alltid CM Stacker + Plexi dør. Utrolig pent!!!

sier det samme, skal lete lenge etter ett finere å mer stilfult kabinett en CM stacker, og god plass er det også i det! :D

(utelukker lian li pga er litt oppskrytt, men ja! fine å se på)

Lenke til kommentar

Hm, jeg kommer ikke inn på siden til Microplex, kanskje den er nede? :thumbdown:

Anyway. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt alt fra Microplex, for der har du MYE bedre utvalg i viftestyring og PSU. Ville gått for en Sunbeam Rheobus viftestyring, og en bZerk PSU i sølv eller svart (avhengig av hvilken farge du velger på kabinettet...).

Specs. og bilder av CM Stacker

Test av CM Stacker. Video

Endret av ZinnX
Lenke til kommentar
Hm, jeg kommer ikke inn på siden til Microplex, kanskje den er nede? :thumbdown:

Anyway. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt alt fra Microplex, for der har du MYE bedre utvalg i viftestyring og PSU. Ville gått for en Sunbeam Rheobus viftestyring, og en bZerk PSU i sølv eller svart (avhengig av hvilken farge du velger på kabinettet...).

Specs. og bilder av CM Stacker

Test av CM Stacker. Video

Microplex er en fine butikk!

kjøpte meg nettopp en bZerk PSU der fra, funker fint som fy, den er stille, har kabelstrømper på alt og er fin å se på (svakt blått lys på mindste vifte hastighet).... en knall PSU, :love: (venter på at pengene skal komme i hånda så jeg får mitt Stacker på gulvet :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...