NorwegianZealot Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Heng en lapp på postkassa di; "Ja takk!". über p0wnd Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dette er neppe en lekker jente, sorry. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vil tippe det er kødd, eller en desperat jente... Ikke ta det på feil måte, men er det noen som er særiøst interessert i deg så virker dette som er rimelig teit måte å kommunisere med deg på.. Men, hun skrev jo at hun var full, hvem vet Lenke til kommentar
andus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ehhh... Du burde se deg bak skulderen når du går alene på gata Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hihi... jeg vil også ha en sånn lapp... hadde jeg fått det så skulle jeg ha ramma den inn og hengt den på veggen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Pass opp! Du kan ikke vite om det er naboens feite vaskekone som la den lappen der, så vær forsiktig med å ta forhastede beslutninger! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du har vel ikke en kjæreste som tuller litt med deg eller noe sånt? Det hadde vært litt gøy. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Gossbart!! Scary også.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Var nok Mimi fra The Drew Carey Show som hadde lagt den der ROFL! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dette er en jente som har skrevet.. (virker i hvert fall slik på skriften) men hun virker ikke så veldig gammel Eh, ja hvordan vet du dette da? (Ikke at jeg antyder noe som helst...) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hm. min teori er at det er et ungt menneske. skriften ser "jentete" ut, men språket og måten det er skrivd på virker mer som fra en gutt, mellom 10 og 14 år. konklusjon: du har fått deg en liten homoseksuel guttunge "på nakken" :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Den stammer nok fra han her Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) "hilsen ei full ei". Du må oppsøke personen og gå til bunns i sakene . Det kan hende at hun har et hull i hukomelsen den natten, men fulle mennesker sier ofte sannheten. Du må fylle detaljene hun mangler. Husk grisete jenter griser mest Endret 18. april 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 "Husk grisete jenter griser mest Og at det går mye god f***e tapt i ett stygt tryne. Men seriøst: Ser for meg ut som det er skrevet av ei jente med opprinnelse i Kristiansand. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hahahaha! Fikk også noe slikt en gang, men det var en lapp med masse kyssemerker på. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Flere som får slike assosiasjoner? At du tar deg selv i vare, at du tar deg selv i akt, for medgærne troll ogkjerringer må du være på vakt! Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø. 2: Rømm unna før det er for seint og du må blø. 3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv. 4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv. 5: Slå av telefonen. 6: Steng deg sjæl inne 7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne. Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin, men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin, hun koker din kanin, hun koker din kanin, tro meg på mitt ord, hun koker dinkanin! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Morsomt. Men hadde nok blitt litt skremt om noe slikt hadde dukket opp i postkassa mi. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er man så full at man skriver slik, er nåkk ikke håndskriften like pen. Tipper det er noen som kødder med deg.... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Du får håpe på det beste Kansje det er ei lekker jente som vil ha deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå