Gå til innhold

24" CRT skjerm eller 20" LCD Widescreen?

lokeland

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt på en 24" CRTskjerm som jeg tror jeg kan få god bruk for å grafikk, billedredigering og filmredigering! Hvor i alle dager får man tak i en slik gigantisk skjerm i disse dager? Har sett en før på finn.no som desverre ble solgt før jeg ble "rik..

Sitter også å undrer på å kanskje kjøpe en widescreen 20" LCD som jeg så på Expert idag..

Skjermen skal brukes mest til kontorjobbing, har nok andre skjermer for spilling.. Men om det blir en CRTskjerm er det jo ingenting i veien med å bruke den til spilling, eller?

Hmmm.. 24" CRT eller 20" LCD Widescreen..? :roll:

EDIT: I samme slengen lurer jeg på om noen kunne gi meg noen tips om en god 17" LCD til under 2000 spenn? Skal lage trippelscreen (ordentlig inntill hverandre, ikke som gjort i guiden her.. :p), men vil ikke bruke opp alt av penger!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, enten blir det små LCDer eller eeeeen diger krabat på pulten.. ;)

Digga den Dell'n! 20" wiedescreen til samme pris som 3stk. 17" LCD..

Angående den Acer'n må jeg si at den så veldig bra ut! Ble imponert av å lese testen.. Men nå er spørsmålet.. 1 stor eller 3 mindre? :roll:

EDIT: La merke til at Dell'n hadde bare 16ms responstid!! :ohmy:

Lekkert.. :love: Høyttalerne var litt grelle, men om jeg går for den skjermen fyker de bort fortere enn du kan få sagt "Dell"!..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Hehe, enten blir det små LCDer eller eeeeen diger krabat på pulten.. ;)

Digga den Dell'n! 20" wiedescreen til samme pris som 3stk. 17" LCD..

Angående den Acer'n må jeg si at den så veldig bra ut! Ble imponert av å lese testen.. Men nå er spørsmålet.. 1 stor eller 3 mindre? :roll:

EDIT: La merke til at Dell'n hadde bare 16ms responstid!! :ohmy:

Lekkert.. :love: Høyttalerne var litt grelle, men om jeg går for den skjermen fyker de bort fortere enn du kan få sagt "Dell"!..

høytalerene til Dell er ikkje inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...