Erik J. Nilsen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 AMD med Socket-939 Sempron Noen gang sett en Socket-939 Sempron? Ikke vi heller, men en av forumbrukerene til Xtremesystems.org har fått tak i akkurat dette. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hmm, skal jeg kjøpe ny CPU snart tro..? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Skal prøve å få tak i en slik en så fort den er i salg Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dette er nok den nye Duron! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Svært så lang tid det tar før den kommer da! Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Svært så lang tid det tar før den kommer da! Som det vel ble nevnt i en tidligere tråd vi deltok i, har de vært i produksjon en god stund, men er foreløpig kun tilgjengelige for ferdig-PCer Disse prosessorene kommer ikke til å stå mye tilbake for S939 singlecore-CPUer, det er jeg sikker på. Spenningsmomentet ligger vel først og fremst i prisen, og tidspunktet for tilgjengelighet (for løssalg). Av nåværende modeller finnes to med 9x multi, og to med 10x, og begge hastigheter kommer med L2-størrelser på 128 -og 256kB. Cachereduksjonen gir et minimalt ytelsestap sammenlignet med Venice. Det samme gjelder 1600MT HyperTransport. Utgavene som kom i august har sannsynligvis SSE3 og x86-64. Dualchannel er naturlig nok også på plass. Jeg trodde forøvrig dette var en helt ny tråd da jeg så den (håpet et lite øyeblikk at de allerede var tilgjengelige)... SuperPi 32M-stabil Sempron @ 2,7 GHz / 1,45 vCore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå