butare Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hadde planer om å bestille mobiltelefoner fra m-shop. Etter å ha funnet ut at hjemmesidene deres kun inneholder epost og postboks adresse som kontaktinfo, finner jeg hele opplegget som meget suspekt. Sjekket også firmaet i Brønnøysundregisteret og finner et telefonnummer til firmaet. Når jeg ringer det nummeret får jeg bare beskjed om at nummeret ikke eksisterer. Noen som er til å stole på som har noen erfaringer med dette for meg litt suspekte firmaet? Noen som har et nummer til dem? Mvh Jim Lenke til kommentar
tutu Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kjøpte en SE K700i der i fjor. Firmaet er seriøst nok, men kundebehandlingen er heller treg. Hadde min K700 på rep 3 ganger, da ba jeg om å heve kjøpet. Fra jeg ba om å heve kjøpet til jeg fikk pengene, tok det ca 4 måneder. Det sier vel sitt... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hm, jeg kjøpte en 7600, den gikk på doa. Ba om pengene tilbake. Telefonen ble levert Teleservice, godkjent. De hentet telefonen der, sendte meg pengene. Tok ca 1-2 uker alt i alt Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har kjøpt mine 2 siste telefoner derifra. Ikkeno suspekt med de nei. Kjapt enkelt og billig. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det som plager meg litt er at man ikke kan avbestille via mshop.no, men at du må ta kontakt via kundeservice. Ellers har de bra priser på sine varer. Er også fornøyd med kundeservice. De svarer kjapt, de svarte meg også på en søndag. Det syns jeg er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå