dp Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Hei, Fikk idag min "super" ribbe, og har litt problemer med festemekanismen. Når jeg skrur skruene for langt så sitter de bom fast i de "koppene" de skrues ned i. Dette medførte at jeg måtte ta hovedkortet ut og inn to-tre ganger idag. Hvor langt skal skruene skrues ned i "koppene"? Noen som også har denne ribba? Resultater? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Skruene skal skrues helt til bunn, men det er ikke nødvendig å strame dem. Lenke til kommentar
dp Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Hei, Så skruene skal ikke strammes så mye? Tenkte kanskje at ribba ikke fikk kontakt med prosessoren jeg da ,men. Har du samme kjøleribben? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Ja, jeg har samme kjøleribben på P4 maskinen. Det er fjærene som skal monteres på skruene som trykker kjøleribben ned mot CPU. Når skruene når bunnen, skal fjærene være passe strame. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Noen fler som har noe fornuftig å komme med?? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Det var da fælt til mas! :smile: Det går ikke an å si mer om den saken, det er slik den skal monteres. Dersom det er problemer med festingen, kan dere laste ned installasjonsveiledningen fra swiftech. Redigert: Rettet link _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-07-07 01:45 ] Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 NB NB! I posen hvor skruene ligger er det to lengder! har flere ganger gått i fella å blandet dem. Dem som skal holde kjøler'n fast er de korte!, mens de lange skal brukes til å holde vifta fast til kjøler'n... Hvis du bruker lange til kjøler'n, så så bunner disse skruene hk feste FØR fjærerne engang blir stramme... Sikkert ikke mange som gjøre denne feilen, men nå har jeg sagt ifra iallefall MVH ZemteX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå