Slartibartfast Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Etter å ha surfet litt på komplett.no fant jeg denne saken her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=24224&t=132&l=2&AvdID=1&CatID=10&GrpID=7&s=pl]mer info] Det jeg lurte på er om det er mulig å få noe slikt til mitt hovedkort. Hadde vært ganske kult å ha:-). *håpe håpe*:-) Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 det er litt lurt i å lese alt som står på siden til linken du ga ut fra komplett.no Men la meg skrive det her for deg, siden du virker litt "bortreist" Kompatibel med Abit AT7, Abit IT7 og Abit MAX-serien ser du noe KT7A (raid) her? trodde ikke det nei. Har de laget et til KT7A....NEI! Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Det jeg mente var noe som lignet på noe slikt.. joda jeg er ganske trøtt nå.. skal innrømme såpass.. Men er det muligens noe med tja.. fx tilkobling via pci og utganger framme for eksempel? noen som har observert noe slikt? det hadde vert kult.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå