Vo0do0 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tror det er en veninne av meg som har knekt tåa. Men Vi i kollektivet er litt usikkre på om det er noe legene kan gjøre med det. Eller skal det bare gå naturens gang? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har knekt flere tær før. Det eneste legene gjør er å teipe den fast til nabotåen. Så med mindre det ser veldig alvorlig ut, kan du likså godt gjøre det hjemme. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har knekt flere tær før. Det eneste legene gjør er å teipe den fast til nabotåen. Så med mindre det ser veldig alvorlig ut, kan du likså godt gjøre det hjemme. Du har knekt flere tær før? Hva har du som hobby? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 De bare teiper den til nabotåen ja, altså noe du kan gjør hjemme istedenfor å bruke penger på lege.. Har vel brekt forskjellige tær et 2sifret antall ganger Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 De bare teiper den til nabotåen ja, altså noe du kan gjør hjemme istedenfor å bruke penger på lege.. Har vel brekt forskjellige tær et 2sifret antall ganger Har brekt tær et tosifret antall ganger? Hva er det folk driver med Jeg har spilt fotball og andre sporter i mange år, sparka til alt som er av dørkarmer, kommoder og steiner, men har aldri knekt en tå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå