Joachim_F Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ryktene viste seg å være sanne - 3D Realms har bekreftet at Prey er under utvikling. De har til og med laget et lite nettsted til spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 når jeg trykker på linken til hjemmesiden kommer jeg til talinquah communications. hva er riktig link? finner den ikke ved intensive googling. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Du har riktig lenke. Vent en stund, så skjer det noe (med mindre du har en nettleser som ikke støtter det nettstedet prøver å gjøre). Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 er spent på å få vite meir om dette spelet. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 "Earth`s saviour doesn`t want the job" Men, jeg ser.... Logoen inni ringen ser ut som om den endres hver dag...? Lurer på hva det betyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg