The Terminator Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Jeg har noen som virkelig setter spor.... Jonny Cash - Hurt Nirvana - Where did you sleep last night (MTV unplugged versonen!) Eva Cassady - Over The Rainbow (liveopptak rett før hun døde) Metallica - The Unforgiven (lit kjedelig valg...) Kanskje også... White Stripes - Jolene (live helst) Turboneger - The Age Of Pamparius er de jeg kommer på med det første, noen som har lyst å til føye noe?? EDIT: leif leif Endret 18. april 2005 av The Terminator Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har vel strengt tatt flre tråder som ligner på denne... Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Ok, bare å stenge det, ok for meg, men kan jeg spørre hvorfor? Er ikke synsetråder lov? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ok, bare å stenge det, ok for meg, men kan jeg spørre hvorfor? Er ikke synsetråder lov? Joa, for all del. Problemet er vel at det blir veldig mange av dem, og sånn sett uoversiktlig. Dessuten gidder ikke folk poste svar på flere "like" poster. Ta en titt på denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=401681 og denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=289239 T'Weed Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Vetu, du har helt rett. Jeg satt å høre på Cash - Hurt og tenkte -det må jo finnes fler som denne- og så postet jeg uten å søke. Ser jo at det finnes mange liknende. Likevel er det en liten forskjell, jeg tenkte på låter som gjør et sterkt inntrykk, ikke nødvendigvis trist etc. Skjønner problemet for dere moderatorer Blir mye og lite oversiktlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå