Joachim_F Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 FN har lansert et spill der målet er å hjelpe den sultende befolkningen på den oppdiktede øya Sheylan. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ha!! tøfft med eit spel der du kan slappe litt av frå all actionen og farten å hjelpe andre liksom:D Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dette kan jeg faktisk tenke meg å prøve. Tror også dette kan bli en slager blant jenter/kvinner, hvis vi da går ut fra de som spiller Sims og Civilisation spillene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 må nesten testes ut. endeleg kan vi redde verden uten bruk av vold. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Ser litt gamalt ut. Endret 19. april 2005 av zefler Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ser litt gamalt ut. for det første er ikkje dette eit spel med enorme budsjetter. for det andre er ikkje målet med dette spelet om å imponere spelaren med fantastisk grafikk, men å lære spelaren litt om korleis fn fungerer. for det tredje så er spelet gratis. for det fjerde så er det på tide at dagens ungdom lærer at grafikk ikkje er alt. synd at du dømmer eit spel kun ved å sjå på bilder. eg likte spelet. fint å endeleg kunne redde verda utan vold. lærte og litt om korleis reddningsarbeidet til fn fungerer. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det var jo ein annan måte å sei at graffiken ikkje var så god. Men no er det ikkje berre graffiken som ikkje er så god, lyden, og gameplay er ikkje så bra heller, men det er ikkje så løge. Og ja eg veit kva meiningen med spelet er. Eg har lest at det er lagt opp til undervisningsopplegg for lærarer, slik at spelet kan inngå i et større opplegg på skulen. Håper vi for spele dette på skulen da Dømmer ikkje spel etter utseende, Grafikk nei. Men det er alltid fint med god graffik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg