aLmAnZo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg fikk en utfordring av en i klassen, som satte opp en server med firewall på klasserommet, og blokkerte to url samt ip'er til to sider jeg bruker hyppig. Jeg vil nå finne en måte å omgå brannmuren, har noen noe tips på hva jeg kan gjøre for å få tilgang? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvis all trafikk må gå gjennom firewallen kan du få et problem. Da må du i så fall sette opp en VPN-tunnel mot et annet system på utsiden. Lenke til kommentar
henrien Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Prøv å gå gjennom www.anonymizer.com Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har du en shell-konto noe sted? I så fall; koble deg opp dit med PuTTY, sett opp en traffic-tunnel som tar trafikk på port 80. Finnes en rekke guider på nettet, ta en runde på Google. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hvordan gjør han url-blokkeringen? Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du bare kobler deg opp til ekstern web proxy. Så funker det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå