Fiskebob Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har til nå brukt outlook express, men har nå fått office 2003 og tenkte å bruke outlook'n til office i stedet. Så spørsmålet mitt er: Kan jeg få mailene fra Outlook ex. over til Outlook? thanks Lenke til kommentar
b21a Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja bare importer mailene fra OE til Outlook. Fil->importer/eksporter. Velg importer fra et annet program eller fil. Velg Outlook Express i listen og trykk neste. Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 takk skal du ha, men jeg finner ikke OE i den listen etter jeg har valgt importer fra et annet program eller fil Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 For OE Velg "Import Internet mail settings" for oppsett av konto og "Internet Mail messages and addresses" for meldinger og adresser. Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 nå fiksa jeg d, takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå