milkwood Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har fått kjøpt en HP nx9000 for 3000,- som jeg mener er utrolig billig, men hva kan bruktpris være på en slik pc? Vet prisene faller, men kosta mellom 13.000-15000 julen 2003 (et og et halvår) fortsatt garanti med andre ord også. Mulig å få 5-6000? eller hva? noen som har peiling? : fra pcworlds test: + Gjennomtenkt design. WLAN. FireWire. God grafikkløsning. Tre års garanti. Pentium 4-M-på 2 GHz, disken var på 40 GB 256 MB minne DVD-ROM/CD-RW kombienhet Skjermen er en 15-tommer med oppløsning på 1 024 x 768 punkter. Grafikken håndteres av en ATI IGP340M-brikke Maskinen har alle nødvendige tilkoblingsmuligheter, inkludert parallellport, serieport, S-video (for tilkobling til TV), Ethernet, modem, samt to stk. USB 2.0-porter. Det er også en FireWire-port. Trådløst nettverk (802.11b) er integrert, og kan slås av/på med en knapp i fronten av PCen. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har fått kjøpt en HP nx9000 for 3000,- som jeg mener er utrolig billig, men hva kan bruktpris være på en slik pc? Vet prisene faller, men kosta mellom 13.000-15000 julen 2003 (et og et halvår) fortsatt garanti med andre ord også. Mulig å få 5-6000? eller hva? noen som har peiling? : fra pcworlds test: + Gjennomtenkt design. WLAN. FireWire. God grafikkløsning. Tre års garanti. Pentium 4-M-på 2 GHz, disken var på 40 GB 256 MB minne DVD-ROM/CD-RW kombienhet Skjermen er en 15-tommer med oppløsning på 1 024 x 768 punkter. Grafikken håndteres av en ATI IGP340M-brikke Maskinen har alle nødvendige tilkoblingsmuligheter, inkludert parallellport, serieport, S-video (for tilkobling til TV), Ethernet, modem, samt to stk. USB 2.0-porter. Det er også en FireWire-port. Trådløst nettverk (802.11b) er integrert, og kan slås av/på med en knapp i fronten av PCen. Uten å si noe for sikkert så var jeg rimelig sikker på at NX-serien til HP kun har 1års garanti (2år hvis man kjøper som privatperson). Personlig solgte jeg en Compaq N1020v ("navnebroren", det meste er likt bortsett fra at n1020v ikke hadde wlan som standard) for 6500,- før jul, da med 768mb ram og WLAN. Personlig vil jeg anta at du kan få et sted mellom 5-7.000,- alt ettersom hvor heldig du er med salget. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 står på pcworlds sine sider at den kommer med 3 års garanti. får se hva jeg gjør. ser ut som jeg beholder dne, men mer minne må jeg iallefall ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå